در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ایجاد ترافیک شدید به علت برف و کولاک در انتهای آزاد راه قزوین_رشت

مطاعی گفت: به علت برف و کولاک شدید بعد از امامزاده هاشم متاسفانه خودرو‌ها از ساعت ۵:۳۰ صبح برف گیر شده‌اند.

ایجاد ترافیک‌ شدید به علت برف و کولاک در انتهای آزاد راه قزوین – رشت / رانندگان حاضر به بستن زنجیر چرخ نیستندحیدر مطاعی معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در گفت‌و‌گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه از ساعت ۵:۳۰ صبح علی رغم تاکیدات فراوان برای انجام ندادن سفر‌های ضروری متاسفانه بسیاری از خودرو‌ها در مسیر آزاد راه قزوین – رشت بعد از امامزاده هاشم در برف و کولاک گیر کرده‌اند، گفت: آزادراه قزوین رشت تا امامزاده هاشم مسیر باز بوده، اما به علت برف و کولاک شدید بسیاری از خودرو‌ها بدون زنجیر چرخ وارد این مسیر شدند و همین موضوع باعث ایجاد ترافیک شدید شده به طوری که تا داخل شهر رشت هم این ترافیک ادامه یافته است.

او افزود: از شب گذشته علی رغم آنکه تاکید کردیم خودور‌ها سفر‌های خود را ۲۴ ساعت به تعویق بیندازند دریایی از ماشین‌ها در مسیر‌های شمالی کشور وجود داشت و بسیاری از آن‌ها حتی حاضر نبودند زنجیر چرخ ببندند و این در حالی بود که حدود یک تا یک و نیم متر برف در جاده‌ها وجود داشت.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: ترافیک و قفل شدن این مسیر باعث شده که تمامی ماشین‌آلات سازمان‌های راهداری نتوانند برگردند و این ماشین‌آلات هم در این مسیر‌ها گیر کرده و باعث شده که زحمات چندین ماهه راهداران از بین برود.

مطاعی گفت: از شب گذشته تا ساعت ۵ صبح تردد‌ها در آزاد راه قزوین - رشت به صورت عادی انجام می‌شد و ساعتی ۵۰۰ تا ۶۰۰ دستگاه خودرو از این مسیر عبور می‌کرد، اما از ساعت ۵:۳۰ صبح با افزایش و تشدید بارش‌ها ترافیک به مرور شدید شد و تا اطلاع ثانوی این مسیر‌ها به دلیل بی توجهی خودرو‌ها قفل شده است.

او تصریح کرد: هم اکنون تمامی مسیر‌های اصلی از جمله جاده چالوس، فیروزکوه، هزار باز است، اما در برخی از مسیر‌ها از جمله انتهای آزاد راه قزوین – رشت و اردبیل برف و کولاک شدید است و گره‌های ترافیکی در این مسیر‌ها وجود دارد..

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: فعلا مسافران تا اطلاع ثانوی از این مسیر‌ها تردد نکنند چرا که جاده‌های کوهستانی و مسیر‌های شمالی کشور به علت بارش برف و کولاک مسدود است و راهداران در حال بازگشایی این محور‌ها هستند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار