سخنگوی برق کشور مطرح کرد؛

بسته بودن راه‌های مواصلاتی، مهمترین مشکل در رفع مشکلات شبکه برق گیلان

رجبی مشهدی گفت:به محض باز شدن راه‌های دسترسی استان گیلان توسط اکیپ‌های راهداری، برقدار کردن مناطقی که دچار مشکل شده اند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

بسته بودن راه هاي مواصلاتي، مهمترين مشكل در رفع مشكلات شبكه برق گيلانبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی برق کشور با بیان این که چهار خط ۲۳۰ کیلوولت و یک خط ۴۰۰ کیلوولت در استان گیلان به علت بارش سنگین برف از مدار خارج شده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون تمرکز روی فعالیت در حوزه رشت، اطراف انزلی و در منطقه شرق گیلان حوزه لاهیجان، سیاهکل و لنگرود است.

رجبی مشهدی با بیان این که دز حوزه انتقال و فوق توزیع ۵۴ اکیپ عملیاتی و اجرایی برق منطقه‌ای گیلان به تعداد ۱۹۵ نفر نیروی انسانی در تلاشند تا هر چه سریع‌تر مشکلات و چالش‌ها را حل کنند. 

وی همچنین در خصوص بخش توزیع نیز با بیان این که در حدود ۲۰۰ اکیپ عملیاتی توزیع استان گیلان مشغول به خدمت رسانی و رفع مشکلات شبکه هستند، یاداور شد: در حال حاضر نسبت به اعزام ۵۰ اکیپ عملیاتی، ۱۰ دستگاه بالابر و ۱۰ دستگاه جرثقیل از شرکت‌های معین به استان گیلان اقدام شده است.


بیشتر بخوانید:حذف قبوض کاغذی به هیچ وجه باعث افزایش تعرفه نشده است


سخنگوی صنعت برق در عین حال مهمترین مشکل در رسیدگی به شبکه برق را بسته بودن راه‌های مواصلاتی و دسترسی دانست و گفت: هرگونه رسیدگی به شبکه برق وابسته به باز شدن راه هاست و اطمینان می‌دهم که با بازگشایی راه‌های مواصلاتی، مشکل شبکه برق در مناطق یاد شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع خواهد شد.

رجبی مشهدی تصریح کرد: در صورت نیاز نسبت به اعزام نیرو‌های بیشتر به مناطقی که دچار بحران برف هستند اقدام خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق افزود: کمیته بحران با حضور مدیرکل دفتر فنی انتقال توانیر، مدیران بخش توزیع توانیر و مدیران صنعت برق استان گیلان در حوزه برق منطقه‌ای و توزیع تشکیل و تمهیدات لازم اندیشیده شده بود.

به گفته وی با این حال بارش برف بیش از حد انتظار بوده و باعث بسته شدن راه‌های دسترسی نیز شده است که بر مشکلات اضافه کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار