درخشش تیم مرشدی اعزامی خراسان جنوبی در بخش جشنواره مرشدان ایران زمین

مرشدان تیم استان در رقابت‌های مرشدی کشوری در بخش جشنواره، موفق به عناوین مختلف شدند.

درخشش تیم مرشدی اعزامی خراسان جنوبی در بخش جشنواره مرشدان ایران زمین

قمری رییس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان جنوبی در گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: مرشدان تیم استان در رقابت‌های مرشدی کشوری در بخش جشنواره که هر مرشد با یک اجرای ۵ دقیقه‌ای در ۳ بخش آواز، ادبیات و ضرب برنامه داشت، موفق به عناوین مختلف شدند.

او افزود: در رده‌ی سنی نونهالان عرفان شمس آبادی در سردم زرین نشان طلا، در رده سنی بزرگسالان همام شکری در سردم سیمین نشان نقره، در رده امید علی کیوان زاده در سردم سیمین نشان نقره، در رده سنی جوانان مهدی باقری مقدم نشان برنز و دیپلم افتخار کسب کردند.

افتتاح سالن ورزشی آیت الله هاشمی رفسنجانی در بیرجند

عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: این پروژه در سال ۹۷ آغاز و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و۱۵۰ هزار تومان تکمیل و به بهره برداری رسید.

سالن ورزشی آیت الله هاشمی رفسنجانی، ویژه ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضاء در بیرجند، با حضور عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، ناصری فرماندار بیرجند و مسئولین شهرستان، سالن ورزشی ویژه بیماران خاص و پیوند اعضاء در بیرجند افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.