حسینی: بازی بزرگی را در لیگ قهرمانان آسیا پیروز شدیم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: همه بازیکنان در به ثمر رسیدن گل‌ها به تیم العین امارات نقش داشتند و بازی بزرگی را پیروز شدیم.

حسینی : بازی بزرگ در لیگ قهرمانان آسیا را پیروز شدیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا حسینی بازیکن تیم فوتبال سپاهان ایران درباره پیروزی این تیم برابر تیم العین امارات اظهار داشت:  نخستین بازی در لیگ قهرمانان آسیا همواره سخت و سنگین است و برد و باخت در این بازی بر روی آینده تیم و صعود به مرحله بعد خیلی تاثیرمی گذارد. خدا را شکر توانستیم با یک بازی حساب شده از همان دقایق ابتدایی کنترل بازی را در اختیار بگیریم و گل اول را بزنیم و با همان یک گل نیمه اول را به پایان رساندیم.

اوادامه داد: ما در نیمه دوم عملکرد فوق العاده‌ای داشتیم و ۳ گل به ثمر رساندیم که همه بازیکنان در زدن گل نقش داشتند و بازی بزرگی را پیروز شدیم.

حسینی درباره اظهارات قلعه نویی مبنی بر اینکه تیم سپاهان مثل ساعت منظم بازی می‌کرد، گفت: بله ما فوق العاده منظم بازی  کردیم و مثل ساعت روی نظم و حساب و کتاب توانستیم تیم العین امارات را شکست بدهیم.

او درباره بازی‌های بعدی سپاهان گفت: بازی‌های بعدی سخت است  و ما باید بازی به بازی جلو برویم و از فردا  ریکاوری کنیم و بازی‌های تیم السد قطر را آنالیز کنیم تا انشاالله  شرمنده مردم اصفهان نشویم و با یک برد  دیگر به ایران بازگردیم.


بیشتر بخوانید: لیگ قهرمانان آسیا/ العین صفر - سپاهان ۴/ جشنواره گل شاگردان قلعه نویی در امارات


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار