تعطیلی مدارس در برخی مناطق آذربایجان شرقی

بارش برف سنگین و سرمای شدید هوا مدارس برخی مناطق آذربایجان شرقی را به تعطیلی کشاند.

تعطیلی مدارس در برخی مناطق آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از تعطیلی و یا شروع با تاخیر برخی مدارس استان در روز چهارشنبه ۲۳ بهمن خبر داد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

در پی بارش سنگین برف در شهرستان تبریز و برابر بررسی و هماهنگی‌های به عمل آمده با نهاد‌های مسئول به لحاظ بردوت شدید هوا و عدم امکان دسترسی سرویس‌های مدارس به معابر فرعی برای جابه‌جایی دانش آموزان و به منظور جلوگیری از نارسایی و تصادفات احتمالی در نواحی پنجگانه تبریز، مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی تعطیل است.

بر اساس این گزارش، مدارس دوره‌ی دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند. برنامه‌ریزی لازم برای جبران روز‌های تعطیل انجام می‌شود.

 بخش خواجه کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

شهرستان ورزقان کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح با دو ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

چاراویماق کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

شهرستان میانه کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر میانه مدارس کلیه دوره‌های تحصیلی یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

ترکمانچای کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در نظرکهریزی کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

کندوان کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

 شهرستان بناب مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

شهرستان مرند کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر نیز مدارس استثنائی و پیش دبستانی تعطیل است؛ همچنین مدارس ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

شهرستان هشترود کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر مدارس استثنائی تعطیل و مدارس پیش دبستانی، ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

 شهرستان هریس مدارس استثنائی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی تعطیل خواهند بود.

 شهرستان ملکان و شهرستان سراب کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی از ساعت ۹ شروع به فعالیت خواهند کرد.

 ایلخچی مدارس استثنائی و پیش دبستانی شهری و روستایی تعطیل و سایر دوره‌های با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

شهرستان آذرشهر و گوگان مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل و دوره اول و دوم متوسطه از ساعت ۹ شروع به فعالیت خواهند کرد.

 شهرستان مراغه کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر مراغه مدارس استثنائی و پیش دبستانی تعطیل و سایر دوره‌های تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

بخش مهربان کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

 شهرستان بستان‌آباد مدارس استثنائی و پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه در شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهند بود.

 تیکمه‌داش کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

 اسکو، شهرجدیدسهند و خسروشاه مدارس استثنائی، پیش دبستانی شهری و روستایی تعطیل و مدارس ابتدایی با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

 تسوج کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

شهرستان عجبشیر مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی در شیفت صبح تعطیل و دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.