حماس: بهترین گزینه ملت فلسطین، تقویت اتحاد ملی و مقابله با اشغالگری است

سامی ابوزهری در واکنش به اظهارات نماینده رژیم صهیونیستی در شورای امنیت گفت استفاده از زبان سازش و مذاکره فقط به قلدرمآبی رژیم اشغالگر و اهانت به ملت فلسطین، منجر می‌شود.

سامی ابوزهری، یکی از رهبران جنبش مقاومت فلسطین، حماسبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، سامی ابوزهری، یکی از رهبران جنبش مقاومت فلسطین، حماس در پیامی توییتری نوشت: حمله نماینده رژیم صهیونیستی در نشست روز سه شنبه شورای امنیت به محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، بیانگر این است که استفاده از زبان سازش و مذاکره فقط به قلدرمآبی رژیم اشغالگر و اهانت به ملت فلسطین منجر می‌شود و بهترین گزینه ملت فلسطین، تقویت اتحاد ملی و مقابله با اشغالگری است.

نماینده رژیم‌صهیونیستی در نشست فوق‌العاده شورای امنیت که روز سه شنبه به خواسته فلسطینی‌ها و در اعتراض به انتشار مفاد معامله قرن صورت گرفت، مدعی شد: «اگر محمود عباس آماده صلح بود، تقاضای نشست در شورای امنیت نمی‌کرد. بهتر است جامعه بین المللی تلاش‌های خود را برای جلب طرفین به میز مذاکره متمرکز کند.»


بیشتر بخوانید: هشدار جوزپ بورل درباره الحاق دره اردن به سرزمین‌های اشغالی

حماس: انقلاب اسلامی ایران الگوی جدیدی از حمایت از مقاومت به جهان ارائه داد


محمود عباس در جریان جلسه شورای امنیت تاکید کرد که آنچه در چارچوب معامله قرن پیشنهاد شده، مطابق با قوانین بین المللی نیست و با حداقل معیار‌های عدالت تطبیقی ندارد. عباس افزود که رژیم صهیونیستی فعالیت‌های خود برای اشغال کرانه باختری آغاز کرده است.

وی یادآور شد که رژیم صهیونیستی، ماهیت بیت‌المقدس را تغییر داده و حملات را به اماکن مقدس اسلامی و مسیحی ادامه می‌دهد. محمود عباس ضمنا تاکید کرد که ارائه یک راهکار سیاسی بر راه‌حل اقتصادی اولویت دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار