افزایش دما در استان کرمانشاه

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : از فردا تا اوایل هفته آینده به‌دلیل تضعیف شرایط پایدار به تدریج شاهد افزایش دما و گرم شدن هوا در سطح استان خواهیم بود.

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شهناز حق‌پرست کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : با تحلیلی که صبح امروز از نقشه‌های هواشناسی داشتیم از فردا تا اوایل هفته آینده به‌دلیل تضعیف شرایط پایدار و تغییر جریانات جوی به تدریج شاهد افزایش دما و گرم شدن هوا و در پاره‌ای از نقاط در منطقه اورامانات در بعضی ساعات شاهد رگبار پراکنده برف و باران خواهیم بود

او گفت : طی روز‌های یکشنبه تا سه‌شنبه هفته آینده سامانه بارشی از جو منطقه عبور می‌کند که این سامانه به تناوب موجب بارش باران و در نواحی سردسیر سبب بارش برف در سطح استان می‌شود.

او سردترین نقطه استان طی ۲۴ ساعت گذشته را کنگاور با کمینه دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد زیرصفر و گرم‌ترین نقطه استان را سومار با بیشینه دمای پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر اعلام کرد و گفت: دمای هوای کرمانشاه در این بازده زمانی بین حداقل ۱۲ درجه زیرصفر و حداکثر سه درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

حق‌پرست از شهروندان خواست، به خاطر کمک و همیاری با هموطنانمان که در این روز‌های سرد زمستانی دچار قطعی برق و گاز شدند، حتما در مصرف انرژی نهایت صرفه‌جویی را داشته باشند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار