تشدید نظارت بر عملکرد مجتمع‌های خدماتی رفاهی قزوین

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در آستانه فرا رسیدن نوروز و به منظور ارتقای کیفیت خدمات، نظارت بر نحوه فعالیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی تشدید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فیاض بیگدلی معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: با توجه به در پیش رو بودن ایام نوروز و افزایش حجم تردد و لزوم بهبود کیفیت خدمت رسانی به کاربران جاده ای، بازدید‌ها از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی به شکل مستمر و هفتگی در قالب کمیته نظارت شهرستان‌ها انجام می‌شود.

بیگدلی اضافه کرد: کمیته نظارت با بازدید سرزده و متوالی از این مجتمع‌ها در جریان عملکرد آن‌ها در همه بخش‌ها اعم از وضعیت بهداشتی آشپزخانه، نمازخانه و سایر قسمت‌ها قرار می‌گیرد.

بیگدلی ادامه داد: بهبود کیفیت خدمات این مجتمع‌ها و رعایت اصول بهداشتی علاوه بر آن که به گسترش صنعت گردشگری کمک می‌کند گامی موثر برای کاهش حوادث جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی راه‌ها است.

او از فعالیت ۳۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در استان  داد و افزود: همچنین ۱۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی نیز با مجموع مساحت ۵۲۴ هزار متر مربع در حال احداث است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار