انعکاس حماسه حضور زنجانی ها از شبکه برون مرزی رسانه ملی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت:حماسه حضورمردم انقلابی استان زنجان در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن از شبکه استانی و شبکه‌های سراسری و برون مرزی رسانه ملی به روی آنتن رفت.

انعکاس حماسه حضور زنجانی ها از شبکه برون مرزی رسانه ملیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت:حماسه حضور مردم قهرمان و قدرشناس استان زنجان با تمهیدات صورت گرفته در صداوسیمای مرکز زنجان از ساعات اولیه صبح بیست و دوم بهمن ماه از طریق شبکه‌های استانی سیما و صدا در قالب ویژه‌های برنامه‌های «فجر حماسه سی» و «یازگلدی» به مدت ۶۰۰ دقیقه به روی آنتن رفت.

لطیفی افزود: برنامه‌های شبکه اشراق که از ساعت ۸ صبح آغاز و با پوشش زنده راهپیمایی تا ساعت ۱۳ ادامه داشت از شبکه‌های ۲، ۳، ۴، خبر، شما، افق، الکوثر، پرس تی وی، قرآن و هیسپان تی وی بمدت بیش از ۹۰ دقیقه بصورت زنده پخش شد.

او ادامه داد:همچنین شبکه استانی صدا نیز همزمان از ساعت ۸ صبح اقدام به پوشش زنده حماسه حضور مردم در راهپیمایی نموده و با برقراری ارتباط زنده با شبکه‌های سراسرس پیام، گفتگو، اقتصاد، ایران، انقلاب، ورزش، معارف؛ جوان و فرهنگ بمدت ۷۴ دقیقه همراه شنوندگان در سراسر میهن اسلامی بود.

لطیفی گفت:رادیو نما نیز با پخش ۳۰۳ تصویر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی که از طرف مخاطبان در سراسر استان و حتی استان‌های دیگر ارسال شده بود حال و هوای ۲۲ بهمن را از قاب دوربین‌های شهروندان منعکس کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت:همچنین شبکه‌های استانی سیما و صدای زنجان با برقراری ۱۰۳ ارتباط با شهرستانها، شهر‌ها و روستا‌های استان، مجموعا بمدت ۱۹۵ دقیقه حال و هوای مناطق مختلف استان در حماسه ۲۲ بهمن را به سمع و نظر مخاطبان خود رساندند. 
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.