اتصال راه آهن اردبیل به شهرک صنعتی در اولویت قرار دارد

استاندار اردبیل گفت: اتصال ریلی راه آهن اردبیل به شهرک صنعتی در اولویت قرار گرفته و این کار به منظور تسهیل ارسال محموله و محصولات تولیدی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه کارگروه استانی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: این ریل همزمان در ادامه راه آهن اردبیل طول ۱۰ کیلومتر به سمت پارس آباد انجام می‌شود که حدود ۷۰ الی ۸۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

او با بیان اینکه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی باید نوسازی شود افزود: تفاهم نامه‌ای بین شرکت شهرک‌های صنعتی و بنیاد مسکن استان امضا شده که بخشی از مشکلات تکمیل زیر سازی و نوسازی برطرف خواهد شد.

استاندار اردبیل ادامه داد: باید شرکت شهرک‌های صنعتی با مشارکت شرکت خدماتی برنامه توسعه و تکمیل این شهرک را تا پایان ۱۴۰۰ آماده کنند تا براساس آن اعتبارات لازم بر مبنای اولویت‌ها پیش بینی بررسی و پیش بینی شود.

بهنام جو همچنین در مورد وصول مطالبات از واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی گفت: شرکت خدماتی و شهرک‌های صنعتی برای وصول از مطالبات اقدامات قانونی استفاده کند.

او افزود: مشکلات شهرک صنعتی با دستگاه‌های اجرایی با برگزاری جلسات اختصاصی قابل حل است و مواردی که نیاز به مصوبه ستاد تسهیل و یا شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی است باید جمع بندی شده و با ارایه پیشنهاد به دبیرخانه ارسال شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.