فیلم مورد انتقاد ترامپ اکران می‌شود

تاریخ اکران جدید فیلم سینمایی «شکار» به کارگردانی کریگ زوبل اعلام شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، فیلم سینمایی «شکار» محصولی از کمپانی‌های بلوم هاوس و یونیورسال در ژانر اکشن و هیجان‌انگیز، بالاخره راه خود را به سینما‌ها پیدا کرد و در تاریخ ۱۳ مارس (۲۳ اسفند) اکران می‌شود. این فیلم پیش از آن‌که به سینما‌ها بیاید، جنجال برانگیز شده بود.

این فیلم سینمایی داستان گروهی از نخبگان ثروتمند را روایت می‌کند که مردم عادی را برای سرگرمی شکار می‌کنند. قرار بود اواخر ماه سپتامبر اکران شود؛ اما استودیوی سازنده این فیلم در پی حوادث‌ تیراندازی مرگباری که در تگزاس و کالیفرنیا رخ داد، کمپین تبلیغاتی این فیلم را تعلیق کرد و در نهایت برای مدتی از اکران آن منصرف شد.

پیش از آنکه این فیلم سینمایی بایگانی شود، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در صفحه رسمی خود از این فیلم انتقاد کرده بود.

اگرچه او از این فیلم نامی نیاورد، اما در توئیت خود نوشت: «هالیوود لیبرال در بالاترین سطح از نژاد پرستی، خشونت و نفرت قرار دارد. آن‌ها به خودشان نخبه می‌گویند در حالی که اینگونه نیست. فیلمی قرار است به سینما‌ها بیاید که برای ملتهب کردن اوضاع و ایجاد هرج و مرج ساخته شده است.»

فردای روزی که ترامپ این واکنش را نشان داد، اعلام شد که اکران فیلم شکار به حالت تعلیق در آمده است.

یونیورسال به تازگی تیزر جدیدی از این فیلم سینمایی را به همراه یک پوستر منتشر کرده که روی آن نوشته شده: فیلمی که در سال گذشته بیشترین صحبت راجع به آن شده بود را هنوز کسی ندیده است.

اکران فیلمی که ترامپ از آن انتقاد کرده بود

«شکار» داستان ۱۲ فرد غریبه است که به صورتی مرموز از خواب بیدار و متوجه می‌شوند که ربوده شده اند. این فیلم سینمایی که به کارگردانی کریگ زوبل ساخته شده، توسط دیمون لیندلف خالق سریال «نگهبانان» و نیک کروز نویسندگی شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار