سرنوشت نامعلوم مفقودان سقوط بهمن در رودبار

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان گفت : هنوز از تعداد حادثه‌دیدگان و مفقودان سقوط بهمن در منطقه رشته رود رودبار اطلاع دقیقی نداریم .

سرنوشت نامعلوم مفقودان سقوط بهمن در رودباربه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،سیاوش غلامی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه ۱۶ شهرستان استان با شدت و ضعف دچار بحران برف و کولاک شدند، گفت: هنوز از تعداد دقیق حادثه‌دیدگان و مفقودان سقوط بهمن در منطقه رشته رود رودبار خبر موثقی حاصل نشده است.

او با تأکید بر اینکه تا این لحظه آمار درستی در مورد مفقودان وجود ندارد، افزود: برخی از مفقود شدن ۷ نفر و برخی نیز از مفقودی ۳ تا ۴ نفر در حادثه سقوط بهمن رشته رود رودبار خبر می‌دهند، اما اطلاعات دقیق در مورد تعداد افراد حادثه دیده در این جریان تا ظهر امروز مشخص شده و به اطلاع همگان خواهد رسید.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان گفت: تا ساعت ۶ صبح امروز و طبق آخرین اطلاعات و آمار ۶۰۵ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر با ۱۲۱ دستگاه خودروی عملیاتی به کمک مردم رفتند.

سیاوش غلامی از اسکان هزار و ۶۳۰ نفر از افرادی که در راه به علت بارش برف و کولاک شدید جا مانده بودند خبر داد وافزود: توزیع هزار و ۷۹۸ تخته پتو، هزار و ۲۷۳ بسته غذایی ۷۲ ساعته ویژه ۴ نفر، توزیع ۲ هزار و ۵۷۶ بطری آب معدنی و ۱۲ هزار و ۴۰۰ قرص نان از جمله سایر اقدامات جمعیت هلال احمر در ساعات گذشته است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان از توزیع ۲ هزار و ۳۵۵ بسته بیسکوئیت، ۶۹۰ کیلو خرما، ۷۰۰ قوطی تن ماهی، ۸۵۵ قوطی کنسرو لوبیا و مقادیری موکت و وسایل گرمایشی بین مردم خبر داد وتصریح کرد: تشکل‌های مردم‌نهاد و تیم‌های آفرود نیز در ساعات گذشته همکاری و همراهی خوبی با عوامل جمعیت هلال احمر گیلان جهت امدادرسانی به مردم داشتند.

انتهای پیام / ق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.