برگزاری برنامه‌ های مختلف ورزشی در بین مددجویان زندان

در دهه مبارک فجر، برنامه‌های مختلف ورزشی در رشته‌های مختلف با مشارکت مددجویان در زندان مهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،به منظور بزرگداشت ایام مبارک دهه فجر مسابقات بومی محلی و برنامه‌های مختلف ورزشی در رشته‌های مختلف بین مددجویان برگزار و چهره  تیم‌های برتر این مسابقات مشخص شدند.

بخشی رئیس زندان مهاباد گفت: بازی‌های بومی و محلی گنجینه‌ای تمام نشدنی از همه ویژگی‌های آمادگی جسمانی و رنگین کمانی از فرهنگ ناب ایرانی است که فوایدی از جمله با دیگران بودن، داشتن انگیزه قوی انسان برای بازی، فعالیت‌های بدنی و ابزار بدون دست و پاگیر دارد که به راحتی قابل اجرا است که هر یک از این بازی‌ها با توجه نوع الگوی اجرا و پیچیدگی مهارتی آن کمک شایانی به افزایش آمادگی انرژی، حرکتی و مهارتی می‌کند.

او افزود: قانون پذیری، مسئولیت پذیری، تمرین هم افزایی و کار گروهی و احترام به حقوق دیگران در قالب این بازی‌ها گنجانده شده است و ایده‌های فراوانی را برای طراحی و اجرای برنامه آموزشی و ورزشی برخاسته از بازی‌های بومی در ذهن نمایان می‌سازد که می‌تواند زمینه ساز شکل گیری مهارت‌های پایه در رشته‌های مختلف ورزشی در بعد قهرمانی شود.

در طول ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلف ورزشی و فرهنگی در زندان مهاباد برگزار که با استقبال کم نظیر مددجویان روبرو شده و کاهش فشار‌های روحی و روانی نادمین را در پی داشته است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.