آمادگی برای اسکان مسافران فرهنگی در تعطیلات نوروز

ثبت‌ نام اینترنتی برای اسکان نوروزی در مراکز اقامتی فرهنگیان از ۹ اسفند در این استان آغاز می‌شود.

آمادگی برای اسکان مسافران فرهنگی در تعطیلات نوروزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،عیسی رحیمی رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان گفت: ثبت نام اینترنتی مهمانان نوروزی تا ۲۳ اسفند ادامه دارد و مهمانان می‌توانند با مراجعه به سایت ستاد اسکان به نشانی http://eskan.medu.ir نسبت به رزرو محل اسکان و ثبت نام خود اقدام کنند.

او افزود: امسال نیز همانند سال‌های گذشته ۲۰ درصد ظرفیت اسکان به ثبت نام اینترنتی اختصاص یافته و مهمانان فرهنگی از سراسر کشور می‌توانند برای ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی به سامانه اسکان مهمانان فرهنگی مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: با اقدامات انجام شده پیش‌بینی می‌شود ۱۵۰ مدرسه برای پذیرش حضوری و ۱۴ مدرسه برای پذیرش اینترنتی مهمانان نوروزی در این استان اختصاص پیدا کند.

او با بیان اینکه در مجموع ۴۳۱ اتاق ویژه، ۵۶۷ اتاق گروه الف و ۴۷۰ اتاق گروه ب برای اسکان میهمانان نوروزی پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: علاوه بر مدارس، مراکز رفاهی آموزش و پرورش اعم از خانه‌های معلم، باشگاه فرهنگیان و اردوگاه‌ها نیز در کنار آموزشگاه‌ها پذیرای میهمانان نوروزی خواهند بود.

رحیمی تاکید کرد: پذیرش حضوری میهمانان فرهنگی نیز از ۲۸ اسفند و در ۱۶ مرکز پذیرش پیش‌بینی شده در سطح شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز سال آینده نیز ادامه دارد البته در تعطیلات نوروز ۹۹ علاوه بر مدارس، مراکز رفاهی آموزش و پرورش اعم از خانه‌های معلم، باشگاه فرهنگیان و اردوگاه‌ها نیز در کنار آموزشگاه‌ها پذیرای میهمانان خواهند بود.

در نوروز ۹۸ با تجهیز ۱۶ پایگاه پذیرش، ۱۵۹ مدرسه و یک هزار و ۲۳۹ کلاس و اتاق و خدمات رسانی ۴۴۴ نفر عوامل اجرایی، در مجموع ۲۷ هزار و ۲۹۸ نفر میهمان در قالب ۶ هزار و ۱۰۰ خانوار و ۶۸ هزار و ۲۲۴ نفر روز میهمان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش اسکان داده شدند.

انتهای پیام /ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.