آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد/ حضور سیصد و ۱۵ ناشر از سراسر کشور در پایتخت کتاب ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: نمایشگاه کتاب بزرگ کتاب استان از امروز در پایتخت کتاب ایران آغاز به کار کرد.

آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان یزدمجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب استان با حضور سیصد و ۱۵ ناشر و نمایندگی از سراسر کشور و چهار ناشر از استان یزد افتتاح شد.

او افزود: در این نمایشگاه هفتاد هزار و ششصد و ۶۸ عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف به ویژه کودک و نوجوان ارائه شده است.

جوادیان زاده ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه مبلغ یازده میلیارد ریال بن یارانه‌ای الکترونیکی خرید کتاب با تخفیف ۲۰ درصدی در نظر گرفته شده که از طریق بانک مستقر در نمایشگاه توزیع می‌شود

او گفت: بن‌های خرید کتاب تا سه هفته بعد از اتمام نمایشگاه برای خرید کتاب در کتاب فروشی‌های منتخب سطح شهر یزد اعتبار دارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه: در مدت برگزاری نمایشگاه کتاب برنامه‌های مختلف جانبی برگزار می‌شود، افزود: کارگاه خلاقیت مادر و کودک، هر روز یک قصه گو، کارگاه اقتصاد کتاب، نقد کتاب ماه منیر، کارگاه سواد رسانه ای، معرفی، بررسی کتاب محمد و ننه سکینه و شاهنامه خوانی از جمله این برنامه هاست.

جوادیان زاده ادامه داد: دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان یزد از امروز تا بیست و نه بهمن ماه در دو نوبت صبح و عصر از ساعت نه تا ۱۲،۳۰ و ۱۶:۳۰ تا بیست و یک پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب خوانی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار