افتخار آفرینی هنرمندان بوشهری در جشنواره تئاتر فجر

هنرمندان بوشهری با کسب دو عنوان از سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر به کار خود پایان دادند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: چهار نمایش از این استان در بخش‌های صحنه‌ای رقابتی، صحنه‌ای غیر رقابتی، صحنه‌ای به علاوه فجر و خیابانی در سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر حضور داشتند که دو نمایش موفق به کسب عنوان در جشنواره شدند.

فاطمه کرمپور افزود: مارال ایزدبخش و رضا بهرامی برای نمایش «قهرمان کیست؟» در پنج بخش خیابانی جشنواره نامزد بودند که موفق شدند علاوه بر تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بخش طرح و ایده، دیپلم افتخار و جایزه ویژه هیات داوران این بخش را نیز کسب کنند.

او ادامه داد: لوح تقدیر و جایزه نقدی آثار برجسته دفاع مقدسی به جواد صداقت و الهام ابنی برای نمایش «کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین» تعلق گرفت.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: نمایش‌های «در دهانم حرف بزن» به کارگردانی عبدالزهراء محمودی در بخش صحنه‌ای رقابتی، «کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین» به کارگردانی جواد صداقت و الهام ابنی بخش صحنه‌ای غیر رقابتی، «باغبان مرگ» به کارگردانی مجتبی حیدری بخش صحنه‌ای (به علاوه فجر) و «قهرمان کیست» به کارگردانی مارال ایزدبخش در بخش خیابانی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور داشتند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.