حضور پررنگ کرجی ها در نمایشگاه بین المللی گردشگری

معاون شهردار کرج گفت: شهر کرج برای اولین بار در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی شرکت کرده است.

حضور پررنگ کرجی ها در نمایشگاه بین المللی گردشگریعلیرضا رحیمی، معاون شهردار کرج و رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: شهر کرج برای اولین بار بصورت جامع در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی شرکت خواهد کرد.

او افزود: در این نمایشگاه که از ۲۳ الی ۲۷ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می شود، از مهمترین اقدامات سازمان فرهنگی شهرداری کرج از جمله نرم افزار جامع گردشگری شهر کرج و اقدامات زیربنایی صورت گرفته رونمایی می‌شود.

رحیمی گفت: نرم افزار کاوینو عنوان برنامه ای است که باتوجه به پتانسیل‌های خوب شهر، به عنوان طرح جامع گردشگری شهرداری این شهر به زودی در اختیار عموم شهروندان قرار می‌گیرد.

او در ادامه افزود: از دیگر نکات حائز اهمیت، انتخاب عنوان کرج ۹۹ برای این شهر بوده که به همین منظور طرح ویژه‌ای جهت استقبال از میهمانان دیگر شهر‌ها در نوروز سال ۹۹ برنامه ریزی شده و با توجه به آغاز جشنواره لاله‌های کرج و استقبال بی نظیر مردم از این رویدادها، جزئیات اقدامات مورد نظر در افتتاحیه نمایشگاه اطلاع رسانی می شود.

رحیمی گفت: اتوبوس رو باز گردشگری از دیگر برنامه های درنظر گرفته شده توسط سازمان فرهنگی است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.