ستاره‌های فوتسال بانوان در پلی آف لیگ برتر

مرحله پلی آف لیگ برتر با حضور تیم‌های فوتسال بانوان ملی حفاری، هیات خراسان رضوی، مس رفسنجان و سایپای تهران برگزار می‌شود.

جدال ستاره‌ها در پلی آف فوتسال بانوان

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور گروهی لیگ برتر فوتسال بانوان مدتی پیش به پایان رسید و مسابقات با حضور چهار تیم بالای جدولی ملی حفاری، مس رفسنجان، هیئت خراسان رضوی و سایپا وارد مرحله جدیدی به نام پلی آف شد. این باشگاه‌ها در رقابت‌های امسال، هزینه بیشتری برای جذب بازیکنان و اعضای کادرفنی خود نسبت به سایر رقبا داشته اند. بیشتر ملی پوشان و بازیکنان مطرح لیگ با این چهار تیم قرارداد دارند و آن‌ها نقش مهمی در موفقیت تیم‌های خود ایفا می‌کنند. پیروزی تیم‌ها در مرحله پلی آف و صعود به دور فینال، به بازیکنان آن‌ها بستگی دارد.

ملی حفاری

تیم ملی حفاری که با کسب ۵۵ امتیاز به عنوان اولین تیم صدرنشین لیگ به مرحله پلی آف رقابت‌ها صعود کرد قرار است در اولین دیدار با سایپا بازی کند. سایپایی که  از فرشته خسروی، فاطمه رحمتی، الهام عنافچه، فاطمه پاپی، فهیمه زارعی و طاهره مهدی پور در ترکیب خود بهره می‌برد که همگی از ملی پوشان فوتسال بانوان هستند. در بین این بازیکنان فهیمه زارعی با زدن هشت گل و ارسال ۱۷ پاس گل نقش مهمی در موفقیت‌های تیم حفاری داشته است. فرشته خسروی هم با زدن هفت گل و ۱۶ پاس گل نقش مهمی در حفاری دارد. تیم ملی حفاری یکی از شانس‌های قهرمانی لیگ امسال است.

مس رفسنجان

مس رفسنجان با کسب ۵۴ امتیاز به عنوان دومین تیم جدول به مرحله پلی آف صعود کرد و قرار است در اولین دیدار به مصاف تیم هیات خراسان رضوی برود. مس در ترکیبش از فاطمه اعتدادی، سحر زمانی، مهسا کمالی و زهرا قلی زاده استفاده می‌کند. اعتدادی از جمله بازیکنانی است که نقش بسیار مهمی در قهرمانی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا داشته است و سال گذشته با تیم مس به مقام نائب قهرمانی در لیگ فوتسال بانوان رسید. در طرف دیگر زهرا قلی زاده دیگر بازیکن تیم مس در این فصل از رقابت‌ها با به ثمر رساندن ۱۸ گل و سه پاس گل نقش به سزایی در موفقیت‌های تیمش داشته است. دیگر ملی پوش این تیم مهسا کمالی است که هشت گل و ۱۸ پاس گل جزو آمار این فصل او است.

هیات خراسان رضوی

تیم هیات خراسان رضوی با کسب ۵۳ امتیاز به مرحله پلی آف صعود کرد و قرار است در این مرحله با تیم مس رفنسجان بازی کند. این تیم سارا شیربیگی، نسیمه غلامی، زهرا لطف آبادی و محدثه محمدی را در اختیار دارد. نقطه قوت تیم مشهدی، زهرا لطف آبادی و سارا شیربیگی است. شیربیگی در رقابت‌های سال گذشته جایزه خانم گلی را دریافت کرد و اکنون با به ثمر رساندن ۴۳ گل و ارسال ۳۲ پاس گل نقش به سزایی در تیم هیات خراسان ایفا کرده است.

سایپای تهران

سایپای تهران با کسب ۵۳ امتیاز جواز حضور در مرحله پلی آف را کسب کرد. نارنجی پوشان از آرزو صدقیانی زاده، یاسمن پاکجو، شهین افلاکی و مارال ترکمان بهره می‌برند. سایپا در نیم فصل اول به عنوان نخست رسید، اما در نیم فصل دوم کریمی را به دلیل مصدومیت از دست داد و حالا امید این تیم به جوانان با انگیزه اش است.


بیشتر بخوانید: سربالی: برخی تیم‌ها در لیگ فوتبال بانوان پرداختی نداشتند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار