نامگذاری ۲ مدرسه در ناحیه یک اهواز به نام شهدای مقاومت

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از نام گذاری ۲ مدرسه این ناحیه به نام سردار شهید قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس خبر داد.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره اهمیت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا گفت: به منظور زنده نگهداشتن نام و یاد سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، ۲ مدرسه در ناحیه یک به نام این شهداء سرافراز مزین می‌شود.

او با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا از جوانان و نوجوانان امروز سردار سلیمانی‌های آینده تربیت شوند، اظهار داشت: آشنایی با شهدا و تبیین آموزه‌های راستین اسلام می‌تواند دانش آموزان را در مسیر رسیدن به سعادت اخروی و درک شهادت نائل آورد.

نیسی گمراوی بیان کرد: دبستان ارشاد یک واقع در کوی پردیس به نام سردار سهپبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هنرستان مولوی واقع در کوی کیان به نام شهید مجاهد ابو مهدی المهندس مزین خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: شهدا چراغ پر نور هدایت انسان‌ها هستند و از انجایی که هدایت و آموزش اجتماعی و اولین مرحله اجتماعی شدن از مدارس آغاز می‌شود باید نام و یاد شهدا را همیشه زنده نگه داریم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز اذعان داشت: آرامش و امنیت امروز خود را مدیون شهدا هستیم و در این برهه از زمان اگر شهدایی، چون شهید سردار سلیمانی نبود، داعش و دشنان انقلاب آرامش و امنیت ما را ربوده بودند.

او تصریح کرد: شاید با این اقدام بتوانیم تشکری ناچیز از ۴۰ سال خدمت صادقانه این سردار شهید داشته باشیم، هرچند هیچ قدردانی نمی‌تواند خدمات و رشادت‌های این شهد والا مقام را جبران کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.