رژیم صهیونیستی کلیه روابط خود با کمیسیون عالی حقوق بشر را تعلیق کرد

رژیم صهیونیستی اعلام کرد در پی انتشار لیست سیاه شرکت‌های مرتبط با شهرک‌سازی این رژیم، ارتباط خود با کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل را به طور کامل تعلیق خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تایمز اسرائیل، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در پی انتشار لیست سیاه شرکت‌های همکار با این رژیم در شهرک سازی کرانه باختری، این رژیم روابط خود را با کمیسیون عالی حقوق بشر سازمان ملل متوقف می‌کند.

در پی انتشار لیست شرکت‌های ناقض حقوق بشر از سوی کمیسیون حقوق‌ بشر سازمان ملل، ۱۱۲ شرکت متهم شده‌اند که ضمن گسترش شهرک‌های یهودی‌نشین در کرانه باختری، حقوق مردم فلسطین را نقض کرده‌اند.

رسانه‌های رژیم‌ صهیونیستی اعلام کردند که نمی‌دانند انتشار این لیست چه پیامدهایی خواهد داشت.

پیش‌تر نیز وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از انتشار این لیست ابراز خوشحالی کرد و آن را پیروزی حقوق بین‌الملل توصیف کرد. در مقابل صهیونیست‌ها از این اقدام بسیار خشمگین هستند.

رئیس رژیم صهیونیستی مدعی شده که این اقدام کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل آن‌ها را به یاد روزهای تاریخ انداخته است! نتانیاهو هم گفته که زیر بار این لیست نخواهد رفت و با تمام قدرت علیه آن خواهد ایستاد.

اکنون نیز در ادامه اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی، ترامپ با انتشار معامله قرن، به دنبال پیداکردن راه حلی برای تجاوزات رژیم صهیونیستی است. آمریکا که با مخالفت قاطع جهان اسلام با این طرح روبرو شده، روز چهارشنبه در تغییر موضعی آشکار، اعلام کرد که این طرح صرفا یک پیشنهاد است و اجباری برای اجرای آن وجود ندارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار