آغاز تبلیغات قانونی داوطلبین مجلس یازدهم

از دقایقی پیش تبلیغات قانونی داوطلبین مجلس یازدهم در آذربایجان غربی شروع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، از دقایقی پیش تبلیغات قانونی داوطلبین مجلس یازدهم در آذربایجان غربی شروع شد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی گفت: تعداد افراد تایید صلاحیت شده نهایی در استان ۲۰۲ نفر بوده که از این تعداد، پنج نفر انصراف داده و ۱۹۷ نفر برای رسیدن به ۱۲ کرسی مجلس در استان با هم رقابت خواهند کرد.

علی مصطفوی افزود: ۵۳۱ نفر برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آذربایجان‌غربی ثبت‌نام کرده‌ بودند که از این تعداد، یک نفر به آذربایجان شرقی تغییر حوزه داده و سه نفر نیز از استان‌های دیگر برای حضور در حوزه‌های آذربایجان‌غربی تغییر حوزه دادند تا جمع ثبت‌نام‌کنندگان استان در این انتخابات به ۵۳۳ نفر افزایش یابد.

فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های تایید صلاحیت شده از بامداد امروز پنجشنبه ۲۴ بهمن آغاز و در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ اول اسفند یعنی ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رای پایان می‌یابد.

مردم آذربایجان غربی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  از ده حوزه انتخابیه برای انتخاب ۱۲ نفر نماینده، روز جمعه دوم اسفند ماه پای صندوق های رای خواهند رفت.

انتهای پیام/ ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.