با تربیت نسلی انقلابی باید جلوی توطئه دشمن در جبهه جنگ فرهنگی ایستاد

فرمانده سپاه ابوالفضل لرستان با اشاره به اینکه دشمن در جنگ نرم نسل جوان را طعمه قرار داده است، گفت: با تربیت نسلی انقلابی باید جلوی توطئه دشمن در جبهه جنگ فرهنگی ایستاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرمانده سپاه ابوالفضل لرستان با اشاره به اینکه دشمن در جنگ نرم نسل جوان را طعمه قرار داده است، گفت: با تربیت نسلی انقلابی باید جلوی توطئه دشمن در جبهه جنگ فرهنگی ایستاد.
سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، با اشاره به ادامه داشتن جنگ با آمریکا پس از گذشت ۴۱ سال گفت: این جنگ امروز تبدیل به جنگ نرم شده و ابزار جنگ عوض شده است.

او افزود: انقلاب اسلامی با وجود توطئه‌های دشمن در زمینه‌های مختلف راه خود را با اقتدار سپری می‌کند.

کشکولی با اشاره به ورود سپاه پاسداران به مسأله تربیتی در جامعه اظهار داشت: هدف ما از ورود به این بخش جلوگیری از توطئه‌های دشمن است.

او با اشاره به تلاش دشمن در جنگ نرم برای به گمراهی کشاندن نسل جوان و کمرنگ کردن ارزش‌ها بین آنان عنوان داشت: دشمن در این جنگ نسل جوان را طعمه قرار داده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تأکید بر اینکه هدف ما از ورود به مسائل تربیتی به هیچ عنوان جناحی نیست، اظهار داشت: هدف این است که جوان ایرانی قدرت نه گفتن در برابر وسوسه‌های شیطانی را داشته باشد و جلوی دسیسه‌های دشمن در جنگ نرم گرفته شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار