پیام تبریک رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن

رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان طی پیامی به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام زن تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت دخت گرامی پیامبر اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و ولادت با سعادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و ایام گرامیداشت مقام مادر و روز زن، طی پیامی این روز را به همه بانوان مسلمان بویژه بانوان شاغل در دادگستری‌ها و شورا‌های حل اختلاف کشور و استان خوزستان تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی (ره): برای زنان کمال افتخار است که روز تولد حضرت صدیقه زهرا (س) را روز زن نامیده اند، این افتخار است و مسئولیت.

روز میلاد با سعادت دختر گرامی نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و تقدیر از مقام رفیع زن از روز‌های درخشان در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی محسوب می‌شود. زندگی حضرت زهرای مرضیه (س) در مقام دختر پیامبر اسلام و در جایگاه همسر فداکار حضرت علی (ع) و به منزله مادر امامان بزرگوار شیعه، هر یک درسی ارزشمند و پربهاست.

اگر زنان مسلمان ایران توانستند با حضور حماسی خود در دوران انقلاب شکوهمند اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس همچنین دیگر عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی، معنای نوینی را از زن مسلمان در پیش روی جهانیان آشکار کنند، به سبب الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا (س) است.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت دخت گرامی پیامبر اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و ولادت با سعادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و ایام گرامیداشت مقام مادر و روز خجسته زن، از خداوند متعال برای تمامی خواهران و مادران کشور عزیزمان بویژه بانوان شاغل در دادگستری‌ها و شورا‌های حل اختلاف کشور و استان خوزستان، سلامتی و توفیقات روز افزون در عرصه کار و تلاش و پرورش نسل‌هایی توانمند و فرهیخته مسألت دارم.

زبیدی نیا
معاون قضایی رئیس کل دادگستری
و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.