رئیس ستاد انتخابات فارس:

با اطمینان از آرای مردمی صیانت می‌کنیم

احمدی زاده با اشاره به نیاز امروز کشور به آرامش و اجرای قانون و تقویت سرمایه اجتماعی به حق الناس بودن آراء مردم و اطمینان به نامزد‌ها در جهت صیانت از رای مردم به امنیت و سلامت انتخابات تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمدی زاده در جلسه توجیهی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی، به جایگاه مردم انتخابات به عنوان یک رخداد سیاسی و تعیین کننده در هر نظام سیاسی مردم سالار که می‌تواند با مشارکت بالای مردم تقویت کننده امنیت ملی باشد اشاره کرد و افزود: این مهم در جمهوری اسلامی ایران دوچندان دارای اهمیت و در اصل ۶ قانون اساسی اداره امور کشور را متکی به آراء مردم نموده است که از آغاز انقلاب به درستی و بدون هیچ وقفه‌ای انجام شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به نیاز امروز کشور به آرامش و اجرای قانون و تقویت سرمایه اجتماعی به حق الناس بودن آراء مردم و اطمینان به نامزد‌ها در جهت صیانت از رای مردم به امنیت و سلامت انتخابات تاکیدکرد.

احمدی زاده وحدت ملی و همبستگی و صیانت از سرمایه اجتماعی التزام به آرمان‌های انقلاب اسلامی و قانون اساسی پرهیز از تبدیل رقابت‌های انتخاباتی به دو قطبی نمودن جامعه التزام به رعایت قوانین و مقررات مربوط به انتخابات کشور ممنوعیت تحریک احساسات قومی و اجتناب از ایجاد چالش‌های سیاسی و اجتماعی مثل موضوع آب، تقسیمات کشوری؛ ممنوعیت هرگونه تخریب شخصیت‌های حقیقی، حقوقی، ملی و ورود به حریم شخصی و خانوادگی نامزد‌ها و دادن وعده‌های خارج از اختیارات قانون مجلس را از جمله نکات مورد توجه در تبلیغات عنوان کرد.

او با اشاره به اهداف دشمنان در از بین بردن اعتماد مردمی به نظام و دولت افزود: از تریبون نظام برای امید آفرینی بهره گیری شود هرچند مسئولین از نقد منصفانه استقبال می‌کنند، اما مرز نقد، انتقاد و تخریب کامل متفاوت و مشخص است.

گفتنی است این جلسه با سخنرانی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و ارائه طرح باید‌ها و نباید‌های انتخاباتی توسط معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، جانشین فرماندهی انتظامی استان، معاون اداره کل اطلاعات استان، رئیس سازمان اطلاعات سپاه و رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان پایان یافت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار