کارگاه آموزش آتش نشانان جنوب فارس در فسا

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فسا از برگزاری کارگاه آموزش آتش نشانان جنوب فارس در فسا خبر داد.

کارگاه آموزش آتش نشانان جنوب فارس در فسا

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رحمدار مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فسا گفت: دوره امداد و نجات چاه و تکنیک‌های صعود و فرود و کار در ارتفاع، به میزبانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فسا و با حضور اساتید برجسته و مجرب سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی فارس برگزار شد.

او ادامه داد: این دوره به مدت دو روز با حضور آتش نشانانی از شهر‌های لارستان، مرودشت، استهبان و فسا با هدف ارتقاء سطح علمی و خدمات بهتر و سریع‌تر در امداد‌های چاه و همسان سازی شهرستان‌های هم جوار برگزار شد.

رحمدار افزود: در روز اول شرکت کنندگان به صورت تئوری و عملی در کلاس‌های کار با طناب و گره کلیدی و همچنین کلاس تکنیک‌های صعود و فرود و کار در ارتفاع، مطابق با استاندارد‌های روز دنیا آشنا شدند.

او اضافه کرد: در روز دوم مباحث عملی در باب تکنیک‌های زدن کارگاه و بالاکشی مصدوم از درون چاه و همچنین کارگاه زدن تیرول و حمل مصدوم از ارتفاع اجرا شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فسا افزود: کمبود‌ها و مشکلات موجود تاکنون بهانه‌ای برای خدمات رسانی کمتر به شهروندان نبوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار