رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران؛

هویت شهری پاساژ پروانه متعلق به پایتخت است

فخاری گفت: اعتماد غرفه‌داران پاساژ پروانه به شهرداری تهران قابل توجه است و شهرداری باید در مسیر اعتماد غرفه‌داران حرکت کند.

هویت شهری پاساژ پروانه متعلق به پایتخت استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، الهام فخاری رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران در حاشیه بازدید خود از پاساژ پروانه با اشاره به این نکته که باید در مدیریت شهری تصمیم‌گیری‌ها بر اساس پیش‌بینی همه جوانب کار باشد، گفت: باید با نگاه عقلانی و باتوجه به عواطف مردم، باید درباره وضعیت پاساژ پروانه تصمیم‌گیری کرد و باید دانست که فضای زندگی مردم تفکیک‌پذیر نیست و موضوعات و تصمیم‌گیری‌ها در مدیریت شهری باید بیشتر به سمت تعامل‌های اجتماعی و فرهنگی باشد.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران تأکید کرد: اگر قرار است محیط کسبی دچار تغییر شود، مردم نسبت به آن در هر حوزه واکنش نشان می‌دهند و باید تأکید کرد که هویت شهری پاساژ پروانه مهم است و این موضوع به مردم ربط دارد.

فخاری تصریح کرد: تصمیم‌گیری مدیریت شهری به شکل ۳، ۲ و ۱ نیست و فرق مدیریت شهری بر تصمیم‌گیری‌ها باید این باشد که به مسیر جایگزین برسد و هویت‌ها و ملاحظات و تصمیم‌گیری‌ها را مورد توجه قرار بدهد.

او با اشاره به ایمن‌سازی پاساژ پروانه، گفت: باید به گونه‌ای تصمیم گرفت که در کنار حفظ مسائل روانی و روحی کسبه پاساژ پروانه، ایمنی آن نیز رعایت شود و متأسفانه نباید برای تأمین نظر یک نهاد دیگر جهت تأمین پاساژ پلاسکو به شکل بخشینه‌گری به پاساژ پروانه نگاه کرد.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به این نکته که غرفه‌داران پاساژ پروانه به شهرداری تهران اعتماد دارند، گفت: شهرداری تهران نیز باید در مسیر اعتماد مردم حرکت کند و تنها به فکر تعامل نباشد، زیرا هویت اجتماعی جمعه بازار پروانه نباید به شکل چند وجهی مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار