امام جمعه سرایان مطرح کرد؛

نمایندگان قول هایشان را درعرصه عمل به نمایش بگذارند

حجت الاسلام سنجری گفت: باسخنرانی کردن کاری درست نمی‌شود ونمایندگان مسئول باید پادرعرصه‌ی عمل بگذارند.

حجت الاسلام سنجری امام جمعه سرایان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: داشتن تیم مشاوره‌ای قبل از ورود به عرصه انتخابات می‌تواند در انجام دادن فعالیت‌های نامزد‌ها موثر و راهگشا باشد.

او با اشاره به اینکه نماینده باید انقلابی بوده و مرعوب مستکبرین نباشد افزود: نماینده  انقلابی و مردم گرا نباید به کانون‌های ثروت و قدرت وصل باشد، این شاخصه‌ها در نمایندگان فعلی باضعف همراه است.

حجت الاسلام سنجری باتوجه به وجود کمیسیون‌های مختلف درمجلس تصریح کرد: لزومی ندارد نماینده مجلس برای پیشبرد  فعالیت هاش تمام تخصص ها را داشته باشد.

امام جمعه سرایان بابیان اینکه نمایندگان باید در کار‌های خود آزادی و حرّیت داشته و درحدود اختیارات خود قول بدهند عنوان کرد: نمایندگان وظیفه‌ی قانون گذاری و موضع گیری در برابر مسائل کلان مملکت را دارند.

او اظهار کرد: نمایندگان  بدانند در صورتی که قول‌های اجرایی خارج از محدوده‌ی اختیارات خود می دهند و قادر به اجرایی کردن آن نیستند این امر موجبات بدبینی مردم نسبت به نظام  را  فراهم می کند.

حجت الاسلام سنجری با اشاره به مردمی بودن انتخابات و بیداری ملت گفت:مردم هوشیار هستند ومی دانند باسخنرانی کردن کاری درست نمی شود و نمایندگان مسئول باید پا در عرصه‌ی عمل بگذارند.

امام جمعه سرایان با اشاره به نقش امید دهندگی نمایندگان بیان کرد: نماینده فقط وظیفه‌ی وضع قوانین را برعهده دارد واجرای برعهده‌ی مجریان است نمایندگان بایستی قوانینی راوضع کنند که زمینه را برای بهبود وضعیت معیشت مردم فراهم کنند.

او ادامه داد: نمایندگان باید در اتاق شیشه‌ای کار کنند و صداقت و شفافیت را سرلوحه‌ی کارخود قرار دهند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.