۶۳ هزار و ۸۵۵ نفر در هشترود و چاراویماق واجد شرایط رای‌دادن هستند

 فرماندار هشترود با بیان اینکه ۶۳ هزار و ۸۵۵ نفر در حوزه انتخابیه این شهرستان و چاراویماق واجد شرایط رای دادن هستندگفت: ۴۲ هزار و ۳۴۱ نفر از واجدان شرایط در هشترود و مابقی در چاراویماق هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، امینیان فرماندار هشترود با بیان اینکه ۶۳ هزار و ۸۵۵ نفر در حوزه انتخابیه این شهرستان و چاراویماق واجد شرایط رای دادن هستند گفت: ۴۲ هزار و ۳۴۱ نفر از واجدان شرایط در هشترود و مابقی در چاراویماق هستند.

 امینیان افزود: در این حوزه انتخابیه ۳ هزار و ۱۱۵ رای اولی وجود دارد که از این تعداد ۲ هزار و ۶۶ نفر در هشترود و مابقی در چاراویماق رای خواهند داد.

او گفت: همچنین برای این حوزه در این دوره از انتخابات، ۱۵۸ صندوق رای در مناطق شهری و روستایی در نظر گرفته شده است.

امینیان افزود: از این تعداد، ۴۵ صندوق ثابت و ۱۱۳ صندوق سیار و ۹۵ صندوق برای شهرستان هشترود و ۶۳ صندوق برای شهرستان چاراویماق در نظرگرفته شده است.

او گفت: از ۹۵ صندوق شهرستان هشترود ۳۷ صندوق ثابت و ۵۸ صندوق سیار است و از این تعداد ۶۷ صندوق در بخش مرکزی (۳۵ صندوق ثابت و ۳۲ صندوق سیار) و ۲۸ صندوق در بخش نظرکهریزی (۲ صندوق ثابت و ۲۶ صندوق سیار) آماده اخذ رای از شهروندان خواهند بود.

رئیس حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق افزود: از ۶۳ صندوق شهرستان چاراویماق نیز ۸ صندوق ثابت و ۵۵ صندوق سیار است.

امینیان گفت: ۳ هزار نفر امر اخذ رای از واجدان شرایط را برعهده خواهند داشت و تمام اقدامات لازم و ضروری برای هرچه بهتر برگزار شدن  انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ اسفند در حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق انجام شده است.

فرماندار هشترود گفت: ۲۴ نفر از حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق تایید صلاحیت شده اند.

شهرستان‌های هشترود و چاراویماق با حدود ۱۱۰ هزار نفر جمعیت در جنوب شرقی آذربایجان شرقی واقع و به عنوان یک حوزه انتخابی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار