هفت نقطه شهری هزار ماسوله پذیرای عکس و پوستر داوطلبین

شهردار پاوه گفت : هفت نقطه شهر برای تبلیغات نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجس شورای اسلامی جانمایی شده است.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،دانا آذری،شهردار پاوه میزان فضای در نظر گرفته شده برای تبلیغات در شهر پاوه را ۷۰۰ متر مربع اعلام کرد و گفت : به نیرو‌های خدمات شهری نیز توصیه شده مانع چسباندن عکس و پوستر در غیر از این مکان‌ها شوند.

او از متولیان تبلیغات داوطلبین درخواست کرد برای کاهش هزینه‌های نابجای شهرداری‌ها از دیوارنویسی و نصب پوستر‌ها بر روی تابلو‌های اطلاعاتی و راهنمایی و المان‌های شهری خودداری کنند.

شهردار جوانرود گفت: بیش از ۲۰ مکان در معابر عمومی و نقاط مختلف و پرتردد که قابلیت تبلیغات برای کاندیدا‌ها را دارند توسط شهرداری شناسایی و برای تبلیغات انتخاباتی جانمایی و مهیا شده است.

فرهاد تاب زر افزود: ۲۰ بیلبورد تبلیغاتی نیز در سطح شهر در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

او افزود: نامزد‌ها و هواداران آن‌ها از تبلیغات غیرمتعارف و به هم ریختگی سیمای شهری خودداری کنند و تبلیغات باید تنها در فضا‌های مجاز طراحی شده از سوی شهرداری‌ها متمرکز شود.

شهردار جوانرود افزود: یکی از مهمترین چالش‌های تبلیغات دیوارنویسی با افشانه است که نتیجه‌ای جز تخریب فضای عمومی که متعلق به همه شهروندان است، ندارد.

شهردار تازه آباد گفت: به منظور پاکیزگی شهر و سیمای شهری نصب هرگونه پوستر و عکس تبلیغاتی به غیر از فضا‌های تعیین شده ممنوع است و در صورت بروز تخلف از طریق مراجع قضایی با افراد متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

سرونار ایصافی با بیان اینکه در میادین شهر، بلوار ورودی و خروجی شهر مکان‌هایی برای نصب بنر و در محدوده میدان امام در ورودی شهر و بلوار امام خمینی (ره) و دیواره شهرداری نیز مکان‌هایی برای نصب پوستر و عکس در نظر گرفته شده است.

او افزود: در مجموع ۶۰ مکان با متراژ حدود ۸۵۰ متر مربع برای تبلیغات داوطلبین جانمایی شده است.

شهردار تازه آباد افزود: از آنجایی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان مدافعان حقوق شهروندی شناخته می‌شوند لازم است تا این اصل را به عنوان نخستین وظیفه در سرلوحه کار خویش قرار دهند.

شهردار روانسر نیز گفت: شهر روانسر به عنوان دروازه اورامانات در روز‌های مختلف سال و به ویژه در تعطیلات هموراه مقصد گردشگران است و حفظ سیما و منظر این شهر در آستانه عید نوروز بسیار ضروری است.

امید مجیدی افزود: ۳۰ نقطه در شهر روانسر برای چسباندن عکس و پوستر نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده شده و هواداران نامزد‌ها می‌توانند از این نقاط برای تبلیغات استفاده کنند.

او افزود: با توجه به برنامه‌های شهرداری برای ایام نوروز و آماده سازی شهر برای مهمانان نوروزی، این اقدامات شهرداری به منظور جلوگیری از آلودگی‌های بصری انجام شده است.

شهردار روانسر افزود: شهرداری‌ها هزینه‌های فراوانی برای نظافت و رفت و روب شهر بر عهده دارند و نصب آثار تبلیغاتی در مکان‌های غیرمجاز، علاوه بر ارایه چهره‌ای نازیبا و خسارت به منظر شهری، هزینه‌های سنگینی برای شهروندان دارد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار