مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مصرف ۶۱۶ میلیون مترمکعبی گاز در روزهای اخیر

منتظر تربتی با اشاره به سرمای شدید در روزهای اخیر گفت: در روز‌های اخیر ۶۱۶ میلیون مترمکعب در روز در بخش خانگی و تجاری مصرف گاز داشته‌ایم.

حسن منتظر تربتی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در گفت‌وگو با  خبرنگار  اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت شبکه گاز کشور با توجه به سرمای شدید گفت: با توجه به موج سرمای شدیدی که در هفته و روز‌های گذشته در کشور به خصوص نیمه شمالی شاهد بودیم، شرکت ملی گاز خوشبختانه خیلی سربلند از این موضوع عبور کرد به طوری که ما در تمامی شهر و روستا‌های کشور خبری مبنی بر قطع و افت فشار گاز نداشته‌ایم.

او در ادامه با اشاره به صادرات گاز نیز تصریح کرد: خوشبختانه در بخش صادرات هم مشکلی از نظر افت فشار شبکه گاز گزارش نشده است و همانند قبل این روند ادامه داشت.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران اضافه کرد: ما تقریبا در روز‌های اخیر ۶۱۶ میلیون مترمکعب در روز در بخش خانگی و تجاری مصرف گاز داشته‌ایم که این عدد بی‌سابقه‌ای برای ما بود، توصیه ما به هموطنان این است که گاز یک نعمت ارزشمند است به طوری که این منبع مهم را در بخش‌های دیگر هم می‌توانیم استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار