امام جمعه زاهدان:

سپهبد شهید سلیمانی نمونه‌ای از سیره معصومین (ع) را جلوه داد

امام جمعه زاهدان گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یک نمونه از سیره معصومین (ع) را جلوه داد و در هر کجا که اسلام و مسلمانان لازم داشتند حضور داشت و جان خود را فدای اسلام و ولایت کرد.

سپهبد شهید سلیمانی نمونه‌ای از سیره معصومین (ع) را جلوه دادبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی امام جمعه زاهدان در جمع فرماندهان و نیرو‌های مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دشمنان خیلی تلاش کردند تا به قول خود خاورمیانه جدیدی را به وجود آورند، اما امروز به برکت خون شهیدانی همچون سپهبد شهید سلیمانی شکست خوردند و هیچ طرحی در منطقه بدون نظر ایران به نتیجه نمی‌رسد.

او با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت فاطمه (س) با توجه به نقش ویژه‌ای که در فرزندی پیامبر (ص) ایفا کردند لقب «ام ابرها» را برگزید و مهربانی و دلسوزی‌های این بانوی بزرگوار باعث شد تا او را مادر پدرش بنامند.

او افزود: این بانوی بزرگ جهان اسلام وقتی به همسری حضرت علی (ع) در می‌آید آنجا نیز نقشی ویژه را ایفا می‌کند و تبدیل به همسری هم‌پای امام (ع) می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ایشان در ایام پس از رحلت پیامبر (ص) نیز نقشی ویژه را ایفا می‌کند و در فتنه‌های پس از رحلت پیامبر (ص) به میدان می‌آید و زندگی خود را خرج ولایت و جهان اسلام می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین محامی افزود: این فداکاری ایشان نشان از ایمان و اعتقاد ویژه به ولایت دارد که حاضر است حتی جان خود را برای آن فدا کند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) با اعتقاد و ایمان به همه مادیات دنیا پشت پا زد و در کنار مولا و همپای ولایت ایستاد.

او اظهار داشت: اگر انسان عمر خود را در دفاع از تمامیت ارضی کشوری خرج کند که اسلامی باشد بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار