پهلوان زاده:

باید به انتخابات احترام بگذاریم و مشارکت حداکثری داشته باشیم

رئیس فدراسیون شطرنج از مزایای برگزاری انتخابات در سطوح مختلف و لزوم مشارکت حداکثری در آن گفت.

پهلوان زاده: انتخابات معادله‌ای رو به رشد استمهرداد پهلوان زاده، رئیس فدراسیون شطرنج در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در باب اثرات برگزاری انتخابات در فدراسیون‌ها و سطح کشور گفت: در مجموع برگزاری انتخابات و وجود آن در ساز و کار مدیریتی، دارای حسن و مزیت‌های متعددی است که محدود به یک فدراسیون، یک مجموعه و یک کشور نمی‌شود، در هر مکانی و در هر کشوری، یکی از مزیت‌های برگزاری انتخابات ایجاد حس تعلق و مشارکت در تصمیم گیری‌ها، در افرادی است که در انتخابات شرکت می‌کنند. در عین حال، شخصی هم که انتخاب می‌شود نسبت به جایگاه خود، مسئولیتش و همین طور افرادی که در تصمیمات او ذینفع هستند، احساس وظیفه می‌کند.

پهلون زاده ادامه داد: انتخابات یک رابطه دو جانبه بین کسانی که دارای قدرت هستند و افرادی که قدرت را طی فرآیند انتخابات به آن‌ها واگذار می‌کنند، ایجاد می‌کند. افراد انتخاب کننده با واگذاری قدرت و انتخاب فرد اصلح و همین طور حمایت از او، در به وجود آمدن یک معادله رو به رشد کاملا سهیم هستند.

رئیس فدراسیون شطرنج افزود: کاندیدا‌ها برای انتخاب شدن و برخورداری از حمایت، سعی در تصمیم گیری‌های درست و عملکرد موثر در جهت پیشرفت جامعه مورد نظر دارند و در نتیجه افراد به اشخاصی رای خواهند داد که باعث پیشرفت می‌شوند.

پهلون زاده درباره لزوم برگزاری و شرکت در انتخابات تصریح کرد: فرآیند انتخابات، به لحاظ منطقی، فرآیند کاملا صحیحی است، بنابراین همیشه باید به انتخابات احترام بگذاریم و سعی کنیم مشارکت حداکثری داشته باشیم. چه انتخابات در فدراسیون‌ها، چه در مجلس و چه در ریاست جمهوری باشد.

مهرداد پهلوان زاده در ادامه گفت: چرخش قدرت، یک موضوع کاملا مطلوب است. ماندن یک فرد در یک مسئولیت به شکل مادام العمر، در بعضی ممکن است ایجاد فساد کند. چرخش و جا به جایی قدرت، بسیار تاثیر مثبتی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار