افتتاح مرکز نیکوکاری شهید مدافع حرم «سعید علیزاده» در دامغان

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان گفت: اولین مرکز نیکوکاری تخصصی دانش‌آموزی شهرستان، به نام شهید «سعید علیزاده» در این شهر افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمیدرضا کشاورزیان رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان در حاشیه افتتاح مرکز نیکوکاری شهید مدافع حرم «سعید علیزاده» گفت: مرکز نیکوکاری تخصصی، فرهنگی و آموزشی شهید علیزاده به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند شهرستان و رفع محرومیت ایجاد شده است.

او افزود: ارائه خدمات هدایت تحصیلی، مشاوره، برپایی اردو، اهدای سبد تحصیلی و آموزش‌های رایگان به دانش آموزان از جمله خدمات این مرکز است.

کشاورزیان با اشاره به اینکه در این مرکز، بیش از ۲۰ نیرو فعالیت دارند که تعداد ۱۰ معلم بازنشسته نیز در زمینه تحصیلی، دانش‌آموزان را راهنمایی می‌کنند، تصریح کرد: این مرکز با همکاری سپاه پاسداران و آموزش و پرورش شهرستان فعالیت دارد و تاکنون ۴۵۰ دانش آموز شهری و روستایی برای ارایه خدمت شناسایی شده‌اند.

رییس کمیته امداد دامغان گفت: این مرکز بنا به وصیت‌نامه شهید علیزاده مبنی بر کمک به نیازمندان و کودکان، ایجاد شد که مدیریت مرکز نیز برعهده مادر شهید است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار