پایان سال ۹۹ اتمام عملیات گازرسانی به تمامی روستا‌های سطح استان

استاندار کرمانشاه گفت : پایان سال ۹۹ عملیات گازرسانی به تمامی روستا‌های سطح استان با پوشش ۱۰۰ درصدی به اتمام می‌رسد.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : دولت از سال ۹۲ تاکنون ۱۱ هزار میلیارد ریال در حوزه گازرسانی استان کرمانشاه سرمایه‌گذاری کرده است.

او توجه به مناطق محروم را یکی از یادگار‌های بسیار ارزشمند حضرت امام (ره) دانست و گفت : محرومیت‌زدایی و ایجاد آسایش و رفاه برای مردم روستایی مورد تأکید و توجه مقام معظم رهبری قرار دارد و بر این اساس در حالی‌که تا سال ۹۲ فقط به ۲۰۹ روستا گازرسانی انجام شده بود، در دهه مبارک فجرامسال این تعداد به یک‌هزار و ۳۳۲ روستا رسید که نشان از توجه ویژه دولت به استان است.

استاندار کرمانشاه گفت: هم اکنون عملیات گازرسانی به ۶۷۰ روستای استان باپیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۹۵ درصد در حال اجرا است و پایان سال ۹۹ عملیات گازرسانی به تمامی روستا‌های سطح استان با پوشش ۱۰۰ درصدی به اتمام می‌رسد.

بازوند با بیان اینکه در دهه فجر امسال طرح گازرسانی به ۱۱۲ روستا افتتاح و عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۲۵ روستا نیز آغاز شده به آمار فعلی اشاره و گفت: هم اکنون ساکنان یک‌هزار و ۳۱۰ روستا و ۲۸ شهر استان کرمانشاه از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

او مشارکت و همکاری مردم را در انجام پروژه‌های عمرانی خواستار شد و گفت: همراهی مردم سبب تسهیل و تسریع در انجام پروژه‌های عمرانی مناطق روستایی و آبادانی بیشتر می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه افزود: طرح گازرسانی به چهار روستای دهستان قزوینه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال انجام و امکان دسترسی ۱۲۰ خانوار به شبکه گاز را فراهم کرده است.

سیروس شهبازی افزود: شهرستان کنگاور با برخورداری ۹۲ درصدی مردم از نعمت گاز طبیعی و براساس شاخص‌های تدوین شده جزء شهرستان‌های سبز کشور است.

او گفت: در پایان سال ۹۹ همه روستا‌های این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار