رئیس سازمان آتش نشانی سمنان خبرداد؛

وقوع حریق گسترده در شهرک صنعتی سمنان

‌سعید اسماعیل‌پور از وقوع حریق گسترده دریکی از واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی سمنان خبر داد و گفت: از جزئیات حادثه اطلاعاتی در دسترس نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ‌سعید اسماعیل‌پور رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان ضمن بیان اینکه دقایقی پیش آتش‌سوزی یک شرکت واقع در شهرک صنعتی سمنان به آتش‌نشانی این شهر گزارش شد، گفت: تمام ایستگاه‌های آتش‌نشانی سمنان برای امدادرسانی این حادثه اعزام شدند.

او بابیان اینکه شش دستگاه خودرو به همراه ۲۰ آتش‌نشان و پنج دستگاه تانکر آب‌رسانی برای امدادرسانی این حادثه حضور دارند، افزود: درباره علت وقوع این آتش‌سوزی هنوز نمی‌توان اظهارنظر مشخصی به رسانه‌ها ارائه کرد و باید کار کارشناسی صورت گیرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه حریق ساعت ۱۳:۴۵ در ساختمان یک کارخانه به دلایل نامعلوم رخ‌داده است، ابراز داشت: آتش‌نشانان با تلاش دوساعته آتش را مهار کردند و هم‌اکنون در حال لکه‌گیری و خنک کردن مخازن هستند.

اسماعیل‌پور ضمن ابراز خرسندی از اینکه حادثه تلفاتی نداشته است و کارگران در صحت و سلامت هستند، اضافه کرد: علت و میزان خسارت‌های ناشی از آن در دست بررسی است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: آتش سوزی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار