عضو تیم ملی روئینگ:

اردو‌های قایقرانی به خوبی برگزار می‌شود

نوروزی گفت: تمرینات خود را در دریاچه آزادی و زیر نظر سولماز عباسی سرمربی تیم روئینگ به خوبی انجام می‌دهیم.

اردوها به خوبی برگزار می شودزینب نوروزی عضو تیم ملی قایقرانی روئینگ در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: پیش از قایقرانی دونده بودم و با توجه به علاقه خاصی که به این رشته داشتم و با توجه به علاقه ام به  مهسا جاور و درخشش او در رقابت های المپیک ۲۰۱۶ ریو وارد این رشته ورزشی شدم. زیر نظرمهسا جاور مربی قایقرانی در زنجان تمرین می‌کردم. در سال ۱۳۹۴ تا کنون عضو تیم ملی هستم.

او افزود: در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا که حدود سه ماه پیش در کره جنوبی برگزار شد در ماده دو نفره و چهار نفره و در سبک وزن ۲ مدال برنز را کسب کردیم.

نوروزی با اشاره به اردوی تیم ملی روئینگ بانوان گفت: تمرینات خود را در دریاچه آزادی و در مسافت ۱۰۰۰ متر زیر نظر سولماز عباسی سرمربی تیم انجام می‌دهیم و  در حال آماده شدن برای مسابقات کسب سهمیه المپیک در اردیبهشت ماه سال آینده در کره برگزار می‌شود هستیم. شرایط اردو‌ها خیلی خوب است و بعد ازبرگشت از مسابقات آسیایی تا اکنون در اردو حضور داریم. از لحاظ تجهیزات مانند قایق کمی دچار مشکل هستیم البته قایق‌هایی تهیه شده است، ولی فعلا به دست ما نرسیده، امیدوارم که تا قبل از رقابت های کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو  این قایق‌ها در اختیار ما قرار بگیرد  تا بتوانیم تمرینات بهتری داشته باشیم.

نوروزی تصریح کرد: قبل از مسابقات سهمیه المپیک یک اردوی برون مرزی در چین داشتیم که به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد. در مسابقات آسیایی قطعا حضور خواهم داشت و امیدوارم المپیک آینده را نیز سعی می‌کنم شرکت کنم.
انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار