در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پرداخت ۲۱۰ میلیاردتومان تسهیلات برای اشتغال مددجویان تهرانی کمیته امداد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران درباره اشتغال ایجاد شده برای مددجویان کمیته امداد استان تهران، توضیحاتی داد.

حسین فتح آبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران در گفت‌‍وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اشتغال ایجاد شده برای مددجویان کمیته امداد استان تهران، اظهار کرد: در برنامه سال ۹۸ اشتغال کمیته امداد استان تهران ۲۱۰ میلیاردتومان تسهیلات در حوزه کسب وکار باید به خانواده‌های تحت حمایت پرداخت می‌شد.

او با بیان اینکه این تسهیلات از ۵ میلیون تومان تا ۵۰ میلیون تومان متغیر است، گفت: بازپرداخت این تسهیلات ۶۰ ماهه و با کارمزد ۴ درصد است.

فتح آبادی افزود: در مدت ۱۰ ماهه سال ۹۸ با اعتباری بالغ بر ۷۶ میلیارد تومان ۴ هزار و ۲۰۰ مورد شغل ایجاد شده است.

معاون اشتغال کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه بخشی از منبع این تسهیلات از بانک‌های عامل در قالب بند ب تبصره ۱۶ است، ادامه داد: سقف این تسهلات تا ۵۰ میلیون تومان است.

او با بیان اینکه بخشی از ارائه تسهیلات در قالب منابع داخلی امداد تأمین می‌شود، افزود: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این تسهیلات را پرداخت می‌کند که سقف آن تا ۳۰ میلیون تومان است همچنین تسهیلات اشتغال روستایی مختص روستاییانی است که در محیط روستا بخواهد شغلی ایجاد کنند.

او با بیان اینکه تسهیلات اشتغال روستایی ۶ درصد با بازپرداخت ۶۰ ماهه تعیین شده است، گفت: در تسهیلات در قالب خدمات، کشاورزی و صنعت انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار