بوشهر می‌تواند میزبان مسابقات بین المللی رشته‌های آبی باشد

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با توجه به وجود زیرساخت‌های مناسب در رشته آبی و ساحلی، می‌توان مسابقات بین المللی را در این استان برگزار کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد بهروزیان فرد مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در بازدید از اردوی تیم ملی قایقرانی بانوان بیان کرد: با توجه به نگاه ویژه این اداره کل به ورزش‌های آبی و ساحلی چندین اردوی تیم ملی در رشته فوتبال و والیبال ساحلی و مسابقات قهرمانی کشور در رشته قایقرانی به میزبانی این استان برگزار شده است.

او ادامه داد: با توجه به زیر ساخت‌های مناسبی که در استان وجود دارد  می‌توانیم مسابقات بین المللی را در رشته‌های آبی و ساحلی برگزار کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر با تشکر از فدراسیون قایقرانی برای همکاری با هیات قایقرانی و این اداره کل گفت: امیدواریم حضور ملی پوشان کشورمان در استان بوشهر باعت پیشرفت و ارتقای ورزشکاران و مربیان قایقرانی استان بوشهر شود.

مهسا مجلی سرمربی تیم ملی قایقرانی بانوان هم با قدردانی از مدیر کل ورزش و جوانان و هیات قایقرانی استان بوشهر برای فراهم کردن امکانات لازم برای ملی پوشان قایقرانی بیان کرد: تیم ملی قایقرانی بانوان کایاک و کانو کانادایی برای مسابقات آسیایی تایلند و کسب سهمیه المپیک آماده می‌شود.

او افزود: آخرین مرحله اردوی تیم ملی اسفند در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی قایقرانی بانوان تاکید کرد: در آینده نیز با هماهنگی فدراسیون قایقران اردو‌های تیم ملی را در استان بوشهر برگزار خواهیم کرد.

اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی بانوان در رشته‌های کایاک و کانو کانادایی به مدت سه هفته در استان بوشهر برگزار شد؛ دو هفته در بندر امام حسن شهرستان دیلم و یک هفته در پیست قایقرانی دهکده گردشگردی بوشهر.

این اردو امروز پایان یافت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.