اوایل انقلاب اسلامی چیزی غیر از نفت برای فروش نداشتیم

امام جمعه اصفهان گفت:اوایل انقلاب اسلامی چیزی غیر از نفت برای فروش نداشتیم و بدون آن نمی توانستیم اقتصاد کشور را اداره کنیم اما ایران اسلامی امروز با تولیداتش نیازهای کشورهای منطقه را تأمین می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله طباطبایی نژاد نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار با استادان بسیجی حوزه علمیه استان اصفهان گفت: نباید مردم را به حال خود رها کرد بلکه باید شکیاتی که در ذهن آنان است را برطرف کرد تا دچار قضاوت‌های اشتباه نشوند.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد با بیان این که باید بین قطره و دریا تفاوت است گفت: اگر شخص یا اشخاصی که اشتباهاتی را مرتکب شدند نباید اشتباه آن را به پای نظام جمهوری اسلامی بنویسیم.

امام جمعه اصفهان افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هفت سرفصل تعیین کرده اند که علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، روابط بین الملل، نشان دادن مرز بین دین و کفار همچنین سبک زندگی از جمله این سر فصل‌ها است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: پیش از انقلاب اسلامی بر اساس آمار ۴۸ درصد از جمعیت کشور توانایی خواندن و نوشتن را دارا نبودند، اما امروز حدود ۹۸ درصد از جمعیت کشور به این توانایی رسیده‌اند.

آیت الله طباطبایی نژادافزود: در زمان جنگ تحمیلی یکی از هراس‌های دشمن این بود ایران از هیچ کشوری سلاحی دریافت نکند، اما امروز دشمن از این در هراس است که مبادا ایران به کشوری سلاحی بدهد.

امام جمعه اصفهان درباره پیشرفت قابل توجه ایران در عدالت اجتماعی گفت: پیش از انقلاب اسلامی بیشتر روستا‌ها از نعمت گاز و برق محروم بودند و با انقلاب اسلامی روستا نشینان هم به این نعمت مهم دست پیدا کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه اصفهان افزود: اوایل انقلاب اسلامی چیزی غیر از نفت برای فروش نداشتیم و بدون آن نمی‌توانستیم اقتصاد کشور را اداره کنیم، اما ایران اسلامی امروز با تولیداتش نیاز‌های کشور‌های منطقه را تأمین می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار