کشف محموله قاچاق ۱۲ میلیارد ریالی در چرداول / دستگیری ۱۱ خرده فروش مواد مخدر در ایلام

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و ششم بهمن ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف محموله قاچاق ۱۲ میلیارد ریالی در چرداول / دستگیری ۱۱ خرده فروش مواد مخدر در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مهم‌ترین حوادث امروز بیست و ششم بهمن ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف محموله قاچاق ۱۲ میلیارد ریالی در چرداول

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف محموله قاچاق قطعات یدکی خودرو به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان چرداول خبر داد.

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، ماموران ایستگاه بازرسی سیمره، اقدام به کنترل خودرو‌های عبوری کردند.

او ادامه داد: ماموران انتظامی یک دستگاه کامیون حامل قطعات یدکی را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

یاری مطرح کرد: در بازرسی از بار خودرو، قطعات یدکی قاچاق از جمله سیلندر کامیون، گیربکس کامیون ولوو، کله گاوی کشنده ولوو و غیره کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ۲ متهم پرونده برای فرار از جرم، رشوه ۱۵۰ میلیون ریالی به ماموران انتظامی پیشنهاد دادند، ادامه داد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

او بیان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با مفسدان اقتصادی و قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می‌کند و هرگز اجازه فعالیت به آنان را نخواهد داد.

 

دستگیری ۱۱ خرده فروش مواد مخدر در ایلام

فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری ۱۱ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر خبر داد.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی ایلام گفت: در راستای پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، پارک‌ها و همچنین پاسخ به مطالبات شهروندان، جمع آموری معتادان متجاهر و سوداگران مواد مخدر، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط یگان‌های اجرایی شهرستان اجرا شد.

او مطرح کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مرجع قضایی ۱۱ معتاد و مواد فروش دستگیر و مقدار قابل توجهی مواد مخدر نیز کشف شد.

موسوی با اشاره به اینکه دشمن از هر حربه‌ای برای نابودی نسل جوان ما بهره می‌گیرد و مواد مخدر و به ویژه نوع جدید آن را بهترین راه برای این کار می‌داند اظهار کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و فروشندگان مواد مخدر به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و از هموطنان عزیز خواستاریم برای داشتن جامعه‌ای سالم، پلیس را همراهی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با تاکید بر اینکه طرح مذکور مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفته است بیان کرد: شهروندان توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انفجار مواد به‌جا مانده از جنگ در ایلام یک مجروح بر جای گذاشت

مدیر روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان ایلام از مجروح شدن جوان ۲۷ ساله ایلامی بر اثر انفجار مواد به‌جا مانده از جنگ تحمیلی در میمک خبر داد.

عباس زیدی مدیر روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان ایلام گفت: جوان ۲۷ ساله ایلامی به سبب انفجار مواد به جا مانده از جنگ تحمیلی در منطقه میمک از توابع صالح‌آباد از ناحیه دست چپ دچار قطع عضو شد.

او مطرح کرد: تیم فوریت‌های پزشکی استان مستقر در پایگاه جاده‌ای سه راهی جندالله بعد از اطلاع از این حادثه وی را جهت درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ایلام اعزام کردند.

مدیر روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان ایلام بیان کرد: بیشتر عملیات امداد و نجات تیم فوریت‌های پزشکی سطح استان در مناطق عملیاتی دهلران، مهران و میمک انجام می‌شود.

 

مصدومیت ۵ نفر بر اثر تصادف پژو پارس و تیبا  

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از تصادف یک خودرو پژو پارس و خودرو تیبا و مصدومیت ۵ نفر خبر داد.

عارفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: بر اثر تصادف یک خودرو پژو پارس و یک خودرو تیبا در محور ایلام مهران و در محدوده صالح آباد نفر ۵ مصدوم شدند.

او ادامه داد: رها سازی و انتقال مصدومین توسط پایگاه امداد و نجات سه راهی جندالله و اورژانس انجام شد.

عارفی اظهار کرد: از شهروندان خواهشمندیم مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.