فرماندار ویژه آبادان؛

برخی کاندیداها در تبلیغات خود به حقوق عمومی تعرض کردند

فرماندار ویژه آبادان گفت:کاندیداهایی که به حقوق عمومی تعرض کرده اند بدانند صلاحیتی متزلزل دارند و خود مسئول این وضعیت هستند.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در حاشیه بازدید میدانی از مناطق مختلف شهر آبادان نصب آثار تبلیغاتی بر تابلوها، پایه های برق، دیوارها و همه مکانها بجز جاهایی که شهرداری تعیین کرده را مصداق تخلف بارز و آشکار عنوان کرد و گفت: ما فقط صاحبان پوسترها را مسئول می دانیم و پرونده های متشکله به زودی تسلیم شورای نگهبان و دادسرا خواهد شد و با هیچ کسی تحت هر عنوانی تعارف نداریم.

او افزود: تجاوز به حقوق عمومی جرم است و دادستان محترم به زودی به پرونده برخی کاندیداها ورود جدی خواهد کرد.

فرماندار ویژه آبادان گفت:همچنین درجریان قرار گرفتم که شورای محترم نگهبان نسبت به صلاحیت این قبیل کاندیداها تشکیک نموده و در حال بررسی جدی  صلاحیت مجدد آنهاست.

موسوی اضافه کرد: کاندیداهایی که در مکانهایی غیر از جاهایی که شهرداری تعیین کرده اند آثار تبلیغاتی دارند بدون درنگ و هرچه سریعتر آن مکانها را پاکسازی و اعاده به وضع سابق نمایند. اجرائیات شهرداری و مناطق سه گانه شهرداری نیز سریعا کار پاکسازی اماکن از هرگونه آثار تبلیغاتی را شروع نمایند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.