اصابت موشک به نزدیکی سفارت آمریکا در بغداد

چند موشک به نزدیکی سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد اصابت کرد.

سفارت آمریکا در بغدادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع خبری گزارش دادند چند موشک راکت به منطقه سبز و نزدیکی سفارت آمریکا در بغداد، پایتخت عراق اصابت کرده است.

گزارشگر واشنگتن پست در بغداد در حساب توئیتری خود نوشت: دست کم ۴ راکت به نزدیکی سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد شلیک شده است، آژیر خط به صدا در آمده و جت‌های جنگنده در حال پرواز بر فراز منطقه هستند.

برخی گزارش‌ها از مشاهده دود غلیظی در منطقه اصابت راکت‌ها خبر می‌دهند.

این در حالی است که خبرگزاری فرانسه به نقل از یک مقام نظامی آمریکایی گزارش داد این راکت‌ها به نزدیکی سفارت برخورد کرده و راکتی به سفارت اصابت نکرده است.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از یک مقام نظامی ارتش تروریست آمریکا اعلام کرد چند انفجار در مقر فرماندهی نیرو‌های ائتلاف به رهبری آمریکا روی داده که احتمالا به دلیل حمله راکتی بوده است.

این موشک‌ها نزدیک پایگاهی که میزبان نیرو‌های ائتلاف به رهبری آمریکا و همچینین نزدیک پایگاه نیرو‌های الحشدالشعبی اطراف وزارت کشور عراق در منطقه سبز اصابت کرده اند.

هنوز خبری از تلفات یا آسیبی که به دلیل این حملات راکتی به وجود آمده منتشر نشده است و بالگرد‌های آمریکایی نیز پس از این حملات به طور گسترده بر فراز منطقه سبز به پرواز در آمدند.

۲ راکتی که به سوی پایگاه نیرو‌های الحشدالشعبی شلیک شده بود نیز تلفات یا خسارتی به همراه نداشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۷:۰۶ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
باید چوب تو آستین آمریکا کرد
آخرین اخبار