معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار چهارمحال و بختیاری:

امکانات لازم برای برگزاری انتخابات شایسته فراهم شد

محمدیان گفت: مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در این استان فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، لیلا محمدیان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد انتخابات استان اظهار داشت: امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات  یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم شد.

او افزود: کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری پس از تشکیل این ستاد، مأموریت‌های خود را در حوزه مالی، پشتیبانی و حمل و نقل با هدف هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیگیری کرده است.

محمدیان اضافه کرد: این کمیته همچنین به صورت منظم اقدام به برگزاری جلسات به منظور بررسی و پیش‌بینی امکانات و تجهیزات لازم و مورد نیاز کرده است و با نزدیک شدن به موعد انتخابات این جلسات به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی تمامی ملزومات شعب اخذ رأی، پیش‌بینی خودرو‌های لازم و انتقال دستگاه‌های احراز هویت به حوزه‌های انتخابیه سراسر استان از جمله اقدامات این کمیته بوده است.

او با اشاره به وقوع بارش برف و باران در برخی نقاط استان ادامه داد: خودرو‌هایی از قبیل اتوبوس، مینی بوس و خودرو‌های شاسی بلند مناسب برای حمل و نقل نیرو‌های اجرایی، نظارت و انتظامی و حضور در مناطق سخت‌گذر و برف‌گیر تدارک گردید.

محمدیان افزود: تلاش می‌شود به منظور حضور در مناطق برفگیر چهارمحال و بختیاری یک دستگاه بالگرد در روز انتخابات در اختیار ستاد انتخابات استان قرار گیرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.