اجاره بیلبورد و سازه‌های تبلیغاتی برای نامزد‌ها ممنوع

شهردار میبد گفت: ۲۰۰ نقطه فضای موقت برای تبلیغات انتخاباتی در اختیار نامزد‌ها و هوادارانشان قرار گرفته است.

علیرضا نقوی شهردار میبد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به ممنوعیت اجاره بیلبورد و سازه‌های تبلیغاتی برای نامزد‌های انتخاباتی، گفت: همه‌ی دستگاه‌ها موظفند در ایجاد شور و نشاط و افزایش مشارکت شهروندان در این آزمون ملی تلاش کنند و شهرداری نیز بر اساس قانون برای انجام این مهم وظایفی بر عهده دارد.

او افزود: یکی از وظایفی که از سوی قانون‌گذار به عهده شهرداری گذارده شده‌ است ایجاد فضا و بستر مناسب در سطح شهر برای تبلیغات انتخاباتی نامزدهاست که در این راستا ظرفیت‌های موجود و محل‌های مجاز پیش بینی شده و در اختیار تمام نامزد‌ها به طور یکسان قرار دارد.

شهردار میبد گفت: ۲۰۰ نقطه فضای موقت برای تبلیغات انتخاباتی در اختیار نامزد‌ها و هوادارانشان قرار گرفته است و اجاره بیلبورد و سازه‌های تبلیغاتی برای نامزد‌ها ممنوع است.

 نقوی ادامه داد: گرچه امروزه با گسترش ارتباطات دیجیتال و روش‌های نوین و کم هزینه در تبلیغات، این موضوع بسیار آسان‌تر شده است، اما تجربه نشان داده که اولویت هواداران اکثر نامزد‌ها پوستر چسبانی، دیوارنویسی و فعالیت‌های این‌چنینی است.

شهردار میبد گفت: انتظار داریم که در آستانه عید نوروز و حضور گردشگران در این شهر تاریخی، هواداران نامزده ای انتخاباتی در فعالیت‌های خود از رفتار‌های ناهنجار و به هم ریختن منظر و سیمای شهری  خودداری کنند که در غیر این‌ صورت جدای از هزینه‌ی زیادی که به شهروندان میبد تحمیل می‌شود، توان و انرژی زیادی از شهرداری صرف پاک‌سازی فضای شهری می‌شود.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار