بسته اخبار حوادث امروز ۲۷ بهمن ماه ۹۸؛

نجات یک مادر و کودک ۶ ماهه از برف و کولاک در املش / جان باختن یک مامور برق در حین کار در رشت

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه ۲۷ بهمن ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

نجات جان مادر و کودک ۶ ماهه از برف و کولاک توسط پلیس

سرهنگ باقر رجبی، فرمانده انتظامی شهرستان املش گفت: مادر و کودک ۶ ماهه با اقدام به موقع پلیس شهرستان املش از برف و کولاک نجات پیدا کردند.

او با بیان اینکه ماموران انتظامی شهرستان املش حین تسهیل عبور و مرور و کمک به خودرو‌های گرفتار شده در برف با فریاد‌های استمداد کمک زنی مواجه می‌شوند، افزود: ماموران با حضور در محل، جان مادر و کودک ۶ ماهه گرفتار در برف و کولاک را نجات داده و آن‌ها را با خودرو پلیس به منزل بستگانشان انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان املش با اعلام اینکه این زن ۳۰ ساله در پی قطعی برق و به علت سرمای شدید قصد داشت به صورت پیاده به منزل بستگانشان عزیمت کند، تصریح کرد: پلیس ضمن ارائه خدمات انتظامی همواره در لحظات و شرایط سخت نیز در خدمت مردم و همراه آنان خواهد بود.

جان باختن یک مامور برق در حین کار در رشت

حمیدرضا حکمت، سخنگوی شرکت توزیع برق استان گیلان گفت: مامور ۳۵ ساله این شرکت روز گذشته هنگام انجام وظیفه جان خود را از دست داد.

او افزود: این مامور برق هنگام نقل و انتقال تیر‌های بتونی امور توزیع برق ۴ منطقه رشت و در محدوده دانای علی بر اثر پاره شدن زنجیر نگهدارنده تیر‌های برق به سانحه دچارشد و در دم جان باخت.

سخنگوی شرکت توزیع برق گیلان اظهار داشت: ۳۶۹ گروه عملیاتی شرکت توزیع برق این استان با ظرفیت یک هزار و ۱۰۰ مامور برای تامین برق مشترکان تلاش کرده اند.

بارش برف قطعی برق ۲۵۰ هزار مشترک گیلانی را موجب شده بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.