معاون استاندار اردبیل:

هزینه کرد نامزد‌های انتخاباتی استعلام می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تمام نامزد‌های انتخابات از سوی وزارت کشور موظف شده اند با افتتاح شماره حساب در یکی از بانک‌های رسمی، هزینه کرد خود را اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، رئیس ستاد  انتخابات استان اردبیل گفت: نامزد‌های انتخاباتی باید یک نفر را به عنوان مسئول امور مالی انتخاب و معرفی کنند.

او بیان کرد: نامزد‌های انتخابات هر کمکی را که از مردم و طرفداران خود دریافت می‌کنند، باید ثبت و مستندسازی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به عدم رعایت زمان سخنرانی توسط برخی نامزد‌ها در مکان‌های مشخص شده، تصریح کرد: در صورت ادامه دار شدن بی نظمی‌ها ممکن است در زمان‌های حساس و پایانی تبلیغات از سخنرانی‌های مشخص شده محروم شوند.

ندایی اظهار کرد: تبلیغات نامزد‌های انتخابات از روز پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه شروع شده و ۱۰۹ نامزد انتخاباتی در ۵ حوزه انتخابیه تبلیغات خود را آغاز کرده اند.

او گفت: از ۲۴۱ نفر ثبت نام کننده از پنج حوزه انتخابیه ۱۱۴ نفر تایید صلاحیت شده بودند که بعد از انتشار اسامی در ۲۳ بهمن مجددا ۶ نفر هم انصراف دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ۴۳ نفر از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، ۲۶ نفر حوزه پارس آباد و بیله سوار و اصلاندوز،۲۳ نفر خلخال و کوثر،۱۰ نفر مشگین شهر و۷ نفر هم از گرمی رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار