استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

۸۰۴ شعبه اخذ رای برای ۳ حوزه انتخابیه

۸۰۴ شعبه اخذ رای برای ۳ حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد تعیین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، حسین کلانتری استاندار این استان گفت: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸۰۴ شعبه اخذ رای در ۳ حوزه انتخابیه استان برگزار می‌شود.

حسین کلانتری در جلسه ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۸۰۴ شعبه اخذ رای برای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان در نظر گرفته شده است، افزود: از این تعداد ۳۹۴ شعبه ثابت و ۳۱۰ شعبه سیار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: آمار شعب اخذ رأی در این دوره از انتخابات به نسبت دوره قبل ۳۳ شعبه بیشتر است.
کلانتری گفت: از مجموع شعب اخذ رای در استان، ۲۴۹ شعبه در شهرستان بویراحمد، ۱۷۰ شعبه در شهرستان کهگیلویه، ۱۰۷ شعبه در شهرستان گچساران، ۷۱ شعبه در بهمئی، ۵۸ شعبه در دنا، ۶۴ شعبه در چرام، ۳۸ شعبه در لنده و ۴۶ شعبه در باشت پیش بینی شده است.

او افزود: تعداد ۲ هزار و ۴۱۲ خودرو برای انجام انتخابات به کار گرفته می‌شود.

کلانتری بیان کرد: بیش از ۲۵ هزار نفر عوامل اجرائی از هیات‌های نظارت بازرسی، کمیته‌های مختلف امنیتی، انتظامی کار برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند.

کلانتری ادامه داد: دست اندرکاران انتخابات ۶ هزار نفر ساعت آموزش‌های لازم را در سطوح مختلف فراگرفته اند و در آمادگی کامل هستند.

استاندار اضافه کرد: تمام شرایط، امکانات، تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات در روز جمعه هفته جاری در استان مهیا شده و تدابیر لازم برای پشتیبانی و انجام تدارکات صورت گرفته است.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.