راهنمایان گردشگری ۱۴ استان کشور از غرفه زنجان بازدید کردند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری راهنمایان گردشگری عضو انجمن صنفی از ۱۴ استان کشور از غرفه زنجان بازدید کردند.

راهنمایان گردشگری ۱۴ استان کشور از غرفه زنجان بازدید کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، امیر ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: اعضای انجمن راهنمایان استان‌های مشهد، شیراز، کرمان، کردستان، خوزستان، یزد، اصفهان، کاشان، قم، سبزوار، تبریز، قزوین، چهارمحال بختیاری، لرستان از غرفه زنجان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی وسومین نمایشگاه ملی صنایع دستی بازدید بعمل آوردند و معرفی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان زنجان توسط راهنمایان زنجان به آنان صورت گرفت.

او ادامه داد: معرفی استان زنجان و جاذبه‌های گردشگری آن به بازدید کنندگان سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی از دیگر برنامه‌های انجمن راهنمایان گردشگری زنجان در نمایشگاه بود.

این مسئول ارائه پکیج‌های گردشگری از دیگر فعالیت‌های راهنمایان گردشگری زنجان در نمایشگاه گردشگری در راستای معرفی جاذبه‌های این استان دانست.

او با اشاره به عرضه المان گنبد سلطانیه در این نمایشگاه در غرفه زنجان بیان کرد: معرفی جاذبه‌های زنجان به کمک المان‌های جاذبه‌های گردشگری و تعامل با دفاتر خدمات مسافرتی در راستای تعریف تور‌های ورودی به زنجان از دیگر دستاورد‌های انجمن راهنمایان زنجان در نمایشگاه است.

به گفته ارجمند علاقمندان به ساخت مستند در خصوص جاذبه‌های تاریخی زنجان نیز با مراجعه به راهنمایان گردشگری این استان اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کردند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.