مدیر کل هواشناسی اردبیل:

بارش باران و برف تمام مناطق استان اردبیل را فرا می‌گیرد

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بارش باران و برف از اواخر وقت امروز تمام مناطق استان اردبیل را فرا می‌گیرد.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز (یکشنبه ۲۷ بهمن ۹۸) ضمن حاکمیت شرایط پایدار جوی در بیشتر ساعات آسمان استان صاف تا نیمه ابری بوده و در اواسط روز دمای هوا نسبت به روز‌های قبل چند درجه‌ای افزایش می‌یابد ضمن اینکه در بعدازظهر در برخی مناطق وزش ملایم تا متوسط نیز پیش بینی می‌شود.

او بیان کرد: از اواخر وقت امروز و با تاکید بر اطلاعیه شماره ۴۴ هواشناسی استان، با ورود سامانه ناپایدار جوی به منطقه و وزش باد شرقی – خزری، آسمان استان ابری و مه آلود شده و ضمن کاهش محسوس دمای هوا بارش باران و برف تمامی مناطق استان اردبیل را فرا می‌گیرد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: تمرکز بارش برف بیشتر در مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل بوده و در مناطق شمالی بارش باران انتظار می‌رود.

محمدی افزود: از ظهر روز سه شنبه تا اواخر وقت چهارشنبه هفته جاری فعالیت سامانه بارشی تضعیف شده و آسمان استان غالباً صاف تا نیمه ابری (گاهی با وزش باد تند) خواهد بود.

او گفت: مجدداً از اواخر وقت چهارشنبه (۳۰ بهمن ۹۸) با تقویت سامانه بارشی ضمن افزایش ابر و وزش باد در روز پنجشنبه (۱ اسفند ۹۸) در اغلب مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش باران و برف تداوم می‌یابد و در ساعات اولیه روز جمعه (۲ اسفند ۹۸) این سامانه بارشی از استان خارج می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.