سرقت ۶ میلیارد ریالی با روش زاغ زنی

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باندی که با روش زاغ زنی افراد در مقابل صرافی های کرج اقدام به سرقت می‌کردند خبر داد.

سرقت ۶ میلیارد ریالی با روش زاغ زنیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در نشست خبری امروز خود گفت: اعضای این باند با تعقیب افرادی که از صرافی ها خارج می شدند، در یک فرصت مناسب اقدام به باز کردن صندوق و سرقت کیف و وسایل افرادی که از صرافی ها خارج شده بودند، می کردند.

او در بخش دیگر صحبت هایش از دستگیری اعضای باندی دیگر که اقدام به سرقت به عنف می‌کردند خبر داد.

سرهنگ نادر بیگی با بیان این که مردم از تردد در خیابان‌های خلوت در هنگام تاریکی خودداری نمایند، گفت: در این خصوص متهمان تا کنون به ۳۰ فقره سرقت به عنف اعتراف کرده اند و ۱۹ مالباخته نیز تا کنون شناسایی شده است.

او در ادامه از شناسایی و دستگیری باند سرقت مسلحانه که از طریق سایت دیوار ، طعمه های خود را شناسایی می‌کردند خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز نیز با بیان این که  ۱۶ هزار و ۶۵۹ عدد آکواریوم خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد، گفت: درپی دریافت خبر‌های مردمی مبنی بر دپو مقدار قابل توجهی آکواریوم قاچاق در منطقه محمدشهر کرج، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

انتهای پیام/ق.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.